دوشنبه، آبان ۰۵، ۱۳۹۳

کشته شدن بیش از ۴۰تن از نیروهای اسد در استان حما توسط رزمندگان سوریه



2:53:25 PM 1393/8/5
رزمندگان  سوریه
رزمندگان سوریه
بیش از 40تن از نیروهای اسد در نبردهای شهر مورک در استان حما به هلاکت رسیدند.

تلویزیون اورینت:
دیکتاتور سوریه که بارها تلاش کرده است شهر مورک در استان حما را تصرف کند و هر بار نیز پس از دادن تلفات و خسارات بسیار مجبور به ترک منطقه شده است، اواخر هفته گذشته یکبار دیگر با اعزام نیروهای زیاد تلاش کرد از شمال این شهر به آن نفوذ کند. این شهر تنها در سه روز بیش از 127بار مورد حمله هوایی قرار گرفته است.

طبق گزارش مرکز اطلاع‌رسانی حما تا کنون بیش از 40تن از مزدوران اسد کشته و تعدادی نیز مجروح شده‌اند.

رژیم اسد این بار نیز مانند دفعات قبل با مقاومت رزمندگان مستقر در شهر مورک روبه‌رو شد. اکنون بیش از 7ماه است که این رژیم سعی دارد به هر ترتیب که شده برای تغییر تعادل قوای منطقه به این شهر دست پیدا کند، به گفته شاهدان تا کنون بیش از 154تانک به همراه 57زرهی و نفر برو همچنین 175خودرو نظامی اسد در اطراف این شهر به دست رزمندگان منهدم شده‌اند. فکر تصرف شهر مورک برای رژیم اسد تا کنون بیش از 1000کشته در بر داشته است.

در مقابل دیکتاتور سوریه تا به‌حال بیش از 1500 بار مناطق مسکونی در این شهر را مورد حمله هوایی قرار داده است

اسد از هیچ جنایتی در حق ساکنان این شهر مقاوم فروگذار نکرده است و بارها این شهر را با موشکهای زمین به زمین و بشکه‌های انفجاری حاوی مواد سمی هدف قرار داده است. شلیک تانک و آتش توپ خانه‌ها به سمت منازل مردم را هم بایستی به این جنایات اضافه کرد.

اما با توجه به همه این جنایتها، هیچ‌گاه جوانان انقلابی و رزمندگان این شهر اجازه ندادند مزدوران اسد به شهرشان وارد شوند و با پرداخت سنگین‌ترین بها و فداکاری بر دشمن پیروز شدند.

در نبردهای اخیر رژیم اسد تلاش کرد به نیروهایش در مناطق حمیدیه و وادی الضیف که در زیر ضربات رزمندگان قرار دارند امداد برساند.

بر اساس آخرین گزارشها نبردهای سنگین در شمال و شرق شهر مورک و در اطراف پادگان زرهی ادامه دارد و رزمندگان با مقاومت خود اجازه پیشروی به دشمن نمی‌دهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر