جمعه، آبان ۰۲، ۱۳۹۳

اعتراف صريح مالكي به قتل عام در اشرف و دستورات خليفه ارتجاع در تهران به مالكي

تاریخ ایجاد در 02 آبان 1393
شوراي ملي مقاومت ايران كميسيون امنيت و ضد تروريسم
اعتراف صريح مالكي به قتل عام در اشرف و دستورات خليفه ارتجاع در تهران به مالكي 2 دي 92 (سه روز قبل از حمله موشكي به ليبرتي)
اطلاع مشكوك خامنه اي  از اعلان ”دولت اسلامي در عراق و شام“ از 6 ماه پيش
«آقاي مالكي تأكيد كرد عراق در مورد اخراج سازمان خلق ازعراق التزام دارد و تأكيد كرد عمليات حمله به قرارگاه اشرف اطلاعات زيادي براي ما بهمراه آورد كه براي هر دو كشور مهم است»


 «آقاي خامنه اي تاكيد كرد بر حكومت عراق است كه از دست سازمان تروريست خلق خلاص شود  و براي طرد آن ازعراق عجله كند تا در عراق به مسئله بزرگي تبديل نشود و ماندن بيشتر اين سازمان در عراق بر روي حكومت عراق تاثير خواهد گذاشت»
«آقاي خامنه اي گفت عراق بايد با تروريسم در الانبار بجنگد و آن مياديني را كه براي جنگ با شيعه فراخوان ميدهند تا صفوف عراقيان را شقه كنند، تخليه كند... تشكيلات القاعده و تشكيلات دولت اسلامي در عراق و شام يك دولت اعلان خواهند كرد و جنگ را به بغداد و استانهاي مجاور خواهند كشاند »

«آقاي مالكي ايران را عمق استراتژي عراق و مركز حفاظت دولت شيعه عراق بحساب آورد...وي گفت عراق يك نيروي مدافع براي دولت سوريه ... بوده و خواهد بود و همچنان دولت سوريه را با اطلاعات و تجارب فني و رزمي و استراتژيك پشتيباني ميكند»


« آقاي خامنه اي گفت ما پشتيبان آقاي مالكي و حكومتش هستيم و تا اعلان پيروزي در انتخابات و بدست آوردن دوره سوم ولايت  در عراق به منظور ادامه پروژه استراتژيك مورد توافق، با شما ايستاده ايم»

جمهوري عراق                                                                                                 دوشنبه ساعت 9:30 صبح
دبيرخانه شوراي وزيران                                                                                                يادداشت داخلي
                                            تاريخ: 23/12/2013
ملاقات ويژه با آقاي خامنه اي/ ايران
ملاقات با آقاي خامنه اي در مقرش انجام شد:
1ـ آقاي مالكي به خاطر پيروزيهايي كه براي جمهوري اسلامي در مورد برنامه هاي اتمي محقق شده است به آقاي خامنه اي تبريك گفت و آنرا پيروزي براي شيعيان و تمامي مردم مظلوم ، بلكه پيروزي براي امام حجت منتظر (ع) بشمار آورد و گفت اين گام مهمي به جلو وشكستن شوكت استعمار و دشمن صهيونيست و استكبار جهاني است.
2ـ آقاي مالكي به خامنه اي به خاطر موفقيت انتخابات در ايران وپيروزي دكتر روحاني در اين انتخابات تبريك گفت.
3ـ آقاي خامنه اي تاكيد كرد پيروزي در انتخابات جز پيروزي دمكراسي اسلامي نيست كه در ايران محقق شده است و امتداد سياست دمكراتيك در ايران مي باشد و پيروزي آقاي روحاني باعث تغيير وضعيت كنوني با كشورهاي اروپايي و آمريكا و تمايل براي كار با جمهوري اسلامي شده است.
4ـ آقاي مالكي گفت كه ملاقات وي با آقاي خامنه اي ملاقات بسيار مهمي است و كليد حل قضاياي سخت پيشين و قضايايي است كه در عراق و كشورهاي منطقه واقع مي شود (منظور سوريه است).  
5ـ آقاي مالكي جريان ديدارهايش در آمريكا را شرح داد و آنچه كه با اعضاي دولت آمريكا و كنگره صحبت شده بود و ملاقات اخيرش با اوباما را به اطلاع ايشان رساند.
6ـ آقاي خامنه اي  تاكيد كرد آمريكا به هيچ كس وفادار نيست مگر اينكه استفاده مشخصي در آن ببيند يا اين كه او را به خدمت خود بگيرد.  
7ـ آقاي مالكي حوادث امنيتي كه در عراق روي ميدهد و پروسه انتخابات را شرح داد. همچنين آقاي مالكي بر روي اشتياق عراق براي تقويت روابط بين دو كشور از طريق معاهدات نظامي وامنيتي و اطلاعاتي و توافقات بازرگاني و اقتصادي و تبادل اطلاعات تاكيد كرد.
آقاي مالكي ايران را عمق استراتژي عراق و مركز حفاظت دولت شيعه عراق بحساب آورد.
9ـ آقاي خامنه اي تاكيد كرد ايران آماده پشتيباني از عراق به لحاظ نظامي و اقتصادي و بازرگاني است تا به پيشرفت عراق كمك كند و ميتوان از تجارب علمي و فني ايران نيز استفاده كرد زيرا عراق عمق استراتژيك ايران در منطقه خاور ميانه در دولتهاي عربي بويژه بعد از گرفتن رژيم سوريه است.
10ـ آقاي مالكي گفت عراق يك نيروي مدافع براي دولت سوريه و يك نيروي پشتيبان و كمك كننده براي مردم سوريه در مبارزه اش بر عليه تروريسم و تكفيريها كه ميخواهند مقاومت شيعه و هر دولت شيعه در منطقه را نابود كنند، بوده و خواهد بود... عراق همچنان دولت سوريه را با اطلاعات و تجارب فني و رزمي و استراتژيك پشتيباني ميكند.
11ـ آقاي خامنه اي تأكيد كرد پيروزي هاي دولت سوريه در از بين بردن تروريسم هم پشتيباني براي دولت عراق و هم پشتيباني براي دولت ايران در منهدم كردن گروه هاي تكفيري كينه توز ميباشد. وي همچنين تأكيد كرد ما پشتيبان آقاي مالكي و حكومتش هستيم و تا اعلان پيروزي در انتخابات و بدست آوردن دوره سوم ولايت [نخست وزيري] در عراق به منظور ادامه پروژه استراتژيك مورد توافق، با شما ايستاده ايم.
12ـ آقاي مالكي آنچه در عراق ميگذرد و حملات مكرري كه توسط تشكيلات القاعده در انبار و صحنه هاي آن ميگذرد را تشريح كرد وگفت كه ما از شما ميخواهيم كه به ما براي از بين بردن گروه هاي تروريست در عراق كمك كنيد خواه اين كمك ها نظامي يا نيرويي و يا اطلاعاتي باشد.
13ـ آقاي خامنه اي تأكيد كرد ايران آماده است و به طوركامل با عراق بر عليه تروريسم ميايستد. اما ايران الآن نميتواند كمك نيرويي بفرستد تا اينكه نگويند ايران يك حركت طايفه گرايانه انجام داده است. بنا براين حكومت ايران از اينكه به عراق با شماري از ارتش [ايران] كمك كند عذر ميخواهد  اما ما ميتوانيم به شما كمك اطلاعاتي كرده و سلاحهاي پيشرفته به شما بدهيم.
14ـ آقاي خامنه اي تأكيد كرد عراق بايد با تروريسم در الانبار بجنگد و آن ميدان هايي را كه براي جنگ با شيعه فراخوان ميدهند تا صفوف عراقيان را شقه كنند، تخليه كند (به دولت براي جنگ با القاعده چراغ سبز داد) و طبق اطلاعات رسيده به اطلاعات نظامي ايران تشكيلات القاعده و تشكيلات دولت اسلامي در عراق و شام يك دولت اعلان خواهند كرد و جنگ را به بغداد و استانهاي مجاور خواهند كشاند و مهمترين آنها شهر مقدس كربلا است. بنا بر اين دولت عراق بايد بداند كه چه چيزي له و عليه آن اتفاق خواهد افتاد و بايد اين ميدانها و لانه ها را مورد تهاجم قرار داده و آنها را از بين ببرد وشرايط به نفع دولت عراق است.
15ـ آقاي مالكي گفت ماهم همين فكر را ميكرديم و صحبتهاي شما جز بر اطمينان ما نمي‌افزايد و اگر خداي نكرده چيز بدي اتفاق بيافتد شما از ما پشتيباني ميكنيد. كار ما در سوريه نتايج مثبتي براي دولت سوريه داشته و خار و خنجري در پهلوي رژيم سعودي و قطر است.
16ـ آقاي خامنه اي تاكيد كرد بر حكومت عراق است كه از دست سازمان تروريست خلق خلاص شود  و براي طرد آن ازعراق عجله كند تا در عراق به مسئله بزرگي تبديل نشود و ماندن بيشتر اين سازمان در عراق بر روي حكومت عراق تاثير خواهد گذاشت.

17ـآقاي مالكي تأكيد كرد عراق در مورد اخراج سازمان خلق ازعراق التزام دارد و تأكيد كرد عمليات حمله به قرارگاه اشرف اطلاعات زيادي براي ما بهمراه آورد كه براي هر دو كشور مهم است.
18ـ در مورد بستن توافقات امنيتي و توافقنامه امنيتي استراتژيكي بين ايران و عراق گفتگو شد.
پايان ملاقات
شوراي ملي مقاومت ايران
كميسيون امنيت و ضد تروريسم
30مهر 93 (22 اكتبر2014)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر