پنجشنبه، مهر ۱۰، ۱۳۹۳

مردم این شهر چه خوبند وقتی می بینند که کفش نداری

اگر می‌‌خواهید برایِ کیارستمی پاپوش درست کنید ، راه و روشی‌ دیگر انتخاب کنید . به کار بردنِ این واژهِ " پریود " بهانهِ خوبی‌ نیست ... همه می‌‌دانند یادآوری کنم ؛ من در پستی مستقل ، گفته‌هایِ " دو _ کیا " رو نقد کردم و رفتارشون رو نپسندیدم !
 پریود یعنی چی؟
پریود در لغت به معنی دوره و تناوب هست اما ... در کشور ما،اصطلاحاً به عادت ماهیانه جنس مؤنث که از سن بلوغ شروع میشه اطلاق میشه
به نوشته خبرگزاری ایسنا، حسین کریمی رئیس دیوان عالی کشور، عالی‌ترین نهاد قضایی ایران، در واکنش به استفاده از واژه «پریود» در سخنان عباس کیا رستمی گفت: «این تعبیر بی‌شرمانه که از سوی مغز متفکر مشروب‌خوار غرب‌گرای افتاده در داخل غرب اخیرا نسبت به دفاع مقدس بر زبان جاری شده و بنده از بیان آن خجالت می‌کشم، به نظرتان ناشی از چیست؟ کسی که دوران دفاع مقدس را به‌عنوان دوران پریود تاریخ ایران نام برده است، خود را دل در گرو عشق به ایران می‌داند، ولی این ملت را که هزاران شهید و جانباز دارد وقیحانه خطاب کرده است و در رسانه عمومی این تعبیر را به کار برده است. به نظرتان این طرز تفکر برخاسته از چیست؟» آقای حسین کریمی رئیس دیوان عالی کشور ! اگر می‌‌خواهید برایِ کیارستمی پاپوش درست کنید ، راه و روشی‌ دیگر انتخاب کنید . به کار بردنِ این واژهِ " پریود " بهانهِ خوبی‌ نیست ... همه می‌‌دانند
یادآوری کنم ؛ من در پستی مستقل ، گفته‌هایِ " دو _ کیا " رو نقد کردم و رفتارشون رو نپسندیدم !

گلوبال

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر