جمعه، مهر ۱۸، ۱۳۹۳

”نوکیسه ها“ و ”بچه پولدارها“ !



8:54:55 PM 1393/7/18
اعتراض  علیه چپاول و غارت آخوندها - آرشيو
اعتراض علیه چپاول و غارت آخوندها - آرشیو
در ماههای اخیر در مورد اختلاف طبقاتی واژه‌هایی مانند نوکیسه‌ها و بچه پولدارها در رسانه‌های رژیم به وفور به‌کارب رده می‌شود. نوکسیه‌ها و بچه پولدارها کسانی هستند که حاصل شکاف طبقاتی فاحش درن ظام آخوندی هستند و به قیمت خانه خرابی اکثریت مردم ایران پدیدار شده‌اند. نوکسیه‌ها همان مهره‌ها و کارگزاران نور چشمی هستند که از برکت نظام و رانتهای چندین هزار میلیارد دلاری، اموال مردم را غارت کرده و به‌ جیب زده‌اند وبچه پولدارها نیز وابستگان سران، کارگزاران و مهره‌های رژیم و همین نوکیسه‌ها هستند که از طریق، اختلاس، دزدی و رانت‌خواری ”ابویهای محترمشان“ به مقام و مرتبت بچه پولداری رسیده‌اند. !
بچه پولدارها با خودروهای 700 تا 800 میلیون تومانی تا یک میلیارد تومانی، بچه‌های همین کارگزاران و مهره‌های رژیم و وابسته به این قشر نوکیسه هستند که در حاکمیت آخوندها قارچ گونه رشد کرده‌اند وحیات انگلی خود را مرهون نظام فاسد ولایت‌فقیه هستند.
نوکیسه‌ها و بچه پولدارها در حاکمیت دزد و فاسد ولایت‌فقیه به جایی می‌رسند که مشکلشان این است که پولها را چطور خرج کنند و دنبال خرید چه جنسی باشند، زیرا هیچ جنسی در بازار پیدا نمی‌شود که آنها آن را نخریده باشند.
این است مشکل سرمایه‌داران غارتگر وابسته به رژیم و مقامات حکومتی و بچه‌های آنان که دربازار دنبال چه جنسی بگردند!.
به‌نوشته روزنامه حکومتی اعتماد 15مهر93: ”بخش اعظمی از طبقه متوسط به واسطه سیاستهای اقتصادی نامتوازن و من درآوردی دولتمردان زیر خط فقر رفتند و بسیاری غرق شدند و گروهی هم فاصله بین صفر تا چند هزار میلیارد را در یکی دو سال طی کردند تا هم شکاف طبقاتی در کشور از زمین تا آسمان شود و هم به مدد رانت و ویژه خواری و حیف و میل، نسل جدیدی از پولدارها و بچه‌ها پولدارها شکل بگیرند که به هیچ‌کدام از قاعده‌ها و اسباب بزرگی و مکنت پای‌بند نباشند و به جایی برسند که به طعنه بگویند «از یه جایی به بعد، دیگه هیچی نیست که بخریم»
نمایش پولداری قشر نوکیسه و بچه پولدارها در برابر چشمان گرسنه میلیون ها جوان از خانواده‌های فقیر است که آرزوی این رادارند که یک وعده غذایی کافی در روز نصیبشان شود، اما در این حاکمیت خیلی از روزها به همین نیاز اولیه انسانی هم نمی‌رسند.
همین بچه پولدارها در جشنهای ازدواج در سالنهای تهران، منوی غذایی روبه روی مهمانان می‌گذارند که به‌نوشته روزنامه حکومتی اعتماد17مهر:“ تصور اول‌مان این بود که این غذاها برای هفت شب وهفت روز است چون هرچقدر حساب کردیم همه آنها در یک شب خورده نمی‌شدند. در این منو، نام غذاهایی بود که بعضی از آنها اصلاً به گوش‌مان نخورده بود و توانایی تلفظ کردن آنها را هم نداشتیم. جنس پارچه لباس زنان زربافت باشد یا در آن از الیاف طلا استفاده بشود. تمام لباس زنانه این مزون به اضافه دستمزد، پارچه، لوازم مصرفی و هزینه رفت و برگشت طراح اسپانیایی به‌طور میانگین از 60 میلیون تومان شروع می‌شود»
در این جشن ها آن‌قدر هزینه‌های چند صد میلیونی بابت یک شب خرج می‌شود که هرکس از دور به این ماجرا نگاه کند انگشت به دهان خواهد ماند و...
این است وضعیت اختلاف فاحش طبقاتی درحاکمیت آخوندها که منوی غذایی شب جشن ازدواج آنان خبرنگار روزنامه حکومتی اعتماد وابسته به باند رفسنجانی- روحانی را انگشت به دهان کرده است: ”در این منو، نام غذاهایی بود که بعضی از آنها اصلاً به گوش‌مان نخورده بود و توانایی تلفظ کردن آنها را هم نداشتیم. غذاهایی مانند پلوی مکزیکی با میگو، کوکتل میگو با سس تارتار، سالاد فرانسوی، خوراک زبان با سس ترخون، چیکن فینگر، بره درسته با سس گریوی، ماهی درسته با تزیین مخصوص، چیکن آلاشریمپ به روش فرانسوی، استرفرای سبزیها، کباب مکزیکی از فیله گوساله، سینی قرقاول با تزیینات ویژه، بوقلمون درسته با تزیین آناناس، شیرین پلو با مرغ، سوفله کلم، لازانیا، بیف استروگانف، رولت گوشت، و بیش از 10 نوع خورشت و انواع سالاد و اردور مثل سالاد فصل، سالاد آمریکایی، سالاد کلم روس، سالاد ماکارونی، قارچ سرخ شده، بورانی اسفناج یا ماست و خیار، سالاد براکلی، سالاد سیب زمینی و پیازچه، سالاد فرانسه، سینی سبزیها پخته ایرانی و فرنگی، انواع ترشی و دسرهای مختلفی مثل پلمبیر، کرم قهوه، کرم کارامل، ژله میوه، موس لیموترش، موس شکلات، شارلوت میوه و... اینها قرار است بر سر میز شام قرار بگیرد. در طول مراسم هم انواع میوه‌های چهار فصل، کمپوتهای خارجی، بستنی، معجون و آبمیوه‌های طبیعی برای پذیرایی مهمانان در نظر گرفته شده است و“. ...
این است وضعیت در حاکمیتی که بنیانگذار دجال و جنایتکار آن، آن را حاکمیت ”مستضعفان“ قالب می‌کرد. تحت این حاکمیت پلید روزبه روز توده مردم فقیرتر و گرسنه‌تر می‌شوند و قشر محدود چند درصدی در وضعیتی زندگی می‌کنند و ریخت و پاشهایی می‌کنند که به شمه‌ای از آن اشاره شد.
وقتی ولی‌فقیه ”مستعضف“ نظام ثروت افسانه ای‌اش سربه 95میلیارد دلار می‌زند، زیر سقف حاکمیت منحوس آن رشد قارچ گونه نوکیسه‌ها و بچه پولدارها نیز طبیعی است!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر