سه‌شنبه، آبان ۰۶، ۱۳۹۳

روزنامه رسالت باند روحانی را یک مشت تبهکار سیاسی نامید



2:19:39 PM 1393/8/6
رسالت و روحانی
رسالت و روحانی
در پی بالا گرفتن جنگ و جدال باندهای حکومتی بر سر مفتضح شدن طرح حکومتی اسیدپاشی، روزنامه رسالت در سرمقاله (6آبان) خود، باند رفسنجانی ـ روحانی را «یک عده تبهکار سیاسی می‌خواهند برای خودشان سرمایه اجتماعی درست کنند» توصیف کرد،

روزنامه ارگان باند فاشیستی مؤتلفه، برآشفته از افشای ماهیت حکومتی باندهای اسیدپاش نوشت: ”در جریان اسیدپاشی، برخی از روزنامه‌ها انگشت اشاره خود را به سوی جوانان انقلابی و مؤمن برده و به این بهانه، امر به معروف و نهی از منکر را به سخره گرفتند ”.

این روزنامه حملات دو رأس از لاریجانی‌ها علیه باند مقابل در این رابطه را ناکافی دانست و نوشت: ”به نظر می‌رسد اظهار تأسف رئیس قوه قضاییه از این پدیده شوم کافی نیست ”و ”صرف این‌که رئیس مجلس بگوید؛ «این پدیده نوعی نامردی سیاسی است»، کفایت نمی‌کند. نامردها را باید با قانون، سر خط اخلاق و ادب و رعایت حقوق مردم و نظام دینی آورد ”.

روزنامه رسالت سپس اوج وحشت رژیم از جنبش اعتراضی مردم علیه حکومت آخوندی را به نمایش گذاشت و با چنگ و دند‌ان نشان‌دادن به مردم نوشت: ”اگر قوای کشور به تعهدات خود در این باره عمل نکنند، مردم [که اسم مستعار عوامل غیررسمی سرکوب است] در برخورد با آنها تردید نمی‌کنند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر