سه‌شنبه، آبان ۰۶، ۱۳۹۳

کشته شدن تعداد زیادی از مزدوران رژیم ایران و اجیرشدگان افغان در حلب



11:20:51 AM 1393/8/6
رزمندگان سوریه
رزمندگان سوریه
تلویزیون اورینت:
در درگیریهای حلب دهها تن از نیروهای اسد کشته شدند. جزییات بیشتری از این درگیریها:

جبهه‌های حندرات و سیفات شاهد تحولات نظامی بوده است. این جبهه شعله ورتر از باقی جبهه‌ها است.
گروه‌های مختلف رزمندگان در شمال حلب با تهاجم گسترده و هماهنگ به حندرات و سیفات توانستند آنها را به کنترل خود درآورند و تعداد زیادی از مزدوران رژیم ایران و اجیرشدگان افغانی آنها را به هلاکت برسانند. رزمندگان گفتند بیشترین کشته‌ها مربوط به این مزدوران است و به هلاکت رسیدگان سوری بسیار کم است.
در این جبهه، رزمندگان بی‌وقفه به نبرد خود ادامه می‌دهند تا مانع پیشروی نیروهای اسد بشوند. رزمندگان همچنین با نبردهای خود مانع اشغال روستای ملاح و دو روستای نبل و الزهرا شده‌اند. در جریان این نبردها تعدادی از رزمندگان ارتش آزادی و فرماندهان آنها به‌شهادت رسیدند...
ابو ذیاب (رزمنده ارتش آزادی) : ... ... همه گروه‌های رزمنده در این عملیات شرکت داشتند، خدا را شکر تعدادی از مناطق به کنترل درآمد اما متأسفانه به‌دلیل بمباران هواپیماها و هلیکوپترها و توپ‌باران نتوانستیم آنها را تثبیت کنیم
دهها تن از نیروهای دشمن کشته شدند که بیشتر آنها ایرانی و افغانی و لبنانی بودند و برخی از فرماندهانشان سوریه‌ای بودند. هر گروه یک فرمانده سوری داشت.
ما به مدت12ساعت نقاط وسیعی را تحت کنترل داشتیم اما به‌دلیل بمباران جنگنده‌ها و توپ‌باران نتوانستیم مواضع را تثبیت کنیم. اما به امید خدا در روزهای آینده کار بزرگی انجام می‌دهیم.
نبرد مستمر است و متوقف نخواهیم شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر