جمعه، مهر ۱۸، ۱۳۹۳

نامه مادر گروگان آمریکایی به رهبر گروه تروریست داعش

عبدالرحمان کاسیگ که قبل از گرویدن به اسلام نامش پیتر بود، یک امدادرسان آمریکایی است که سال قبل در سوریه به گروگان گرفته شد
مادر یک آمریکایی که گروگان گروه تروریست داعش ، از رهبر این گروه خواسته است که با او تماس بگیرد.
پائولا کاسیگ مادر پیتر (عبدالرحمان) کاسیگ با ارسال پیامی از طریق شبکه توئیتر، از ابوبکر بغدادی، رهبر دولت اسلامی سوال کرده است که چگونه می‌تواند با وی تماس بگیرد.
در این پیام آمده است: "من یک پیرزن هستم و عبدالرحمان تنها فرزندم است. من و همسرم جز او کسی را نداریم."

این پیام پس از ویدئوی هفته گذشته گروه دولت اسلامی منتشر می‌شود.
آن ویدئو تصاویر مربوط به جدا کردن سر آلن هنینگ، امدادگر بریتانیایی را نشان می‌داد و در پایان آقای کاسیگ نیز تهدید به قتل می‌شد.
عبدالرحمان کاسیگ که قبل از گرویدن به اسلام نامش پیتر بود، یک امدادرسان آمریکایی است که سال قبل در سوریه به گروگان گرفته شد.
هفته گذشته خانواده کاسیگ در یک پیام ویدئویی از داعش خواستند که نسبت به پسرشان "رافت نشان دهند" و او را آزاد کنند.
آنها گفته‌اند پسرشان برای یک سازمان امدادرسانی که خودش تاسیس کرده بود، کار می‌کرد.
آقای کاسیگ سال گذشته‌ هنگامی به گروگان گرفته شد که عازم دیرالزور در شرق سوریه بود.
چهارشنبه این هفته در دانشگاه باتلر در شهر ایندیاناپولیس، مرکز ایالت ایندیانای آمریکا که آقای کاسیگ، از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ دانشجوی آن بود، مراسم دعا برای رهایی او برگزار شد.
حدود ۳۰۰ نفر از اعضای جامعه مسلمانان نیز گرد هم آمدند، آیاتی از قرآن خواندند و سخنران برنامه از گروگان‌گیران خواست تا آقای کاسیگ را آزاد کنند.
گروه تروریست داعش  علاوه بر فیلم بریدن سر هنینگ، ویدئوهای دیگری را نیز منتشر کرده که صحنه بریدن سر گزارشگر آمریکایی، جیمر فلونی، روزنامه‌نگار آمریکایی-اسرائیلی، استیون ساتلوف، و امدادرسان بریتانیایی، دیوید هاینس نشان داده می شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر