چهارشنبه، مهر ۲۳، ۱۳۹۳

التماس و درخواست خامنه اي از فرانسه : نام مجاهدين را در ليست تروريستي وارد كنيد


    khamenei d1f47
در شرايطي كه سگ دعواي باندهاي دروني رژيم به اوج رسيده و افشاگري هاي جهاني و قدرتمند مجاهدين، راهي جز سركشيدن كامل جام زهر اتمي در مقابل خامنه اي قرار نداده است،وي ذليلانه باز هم مهره هاي خود را به آنسوي درياها فرستاده تا ضمن التماس و درخواست هاي هميشگي خود ببينند آيا از اين امامزاده ها آبي براي حاكميت رو بزوالش گرم مي شود يا خير؟

سايت خبري تحليلي نما 21 مهر93 (13اكتبر2014) در خبري با تيتر "روايت كوچكي نژاد ازسفراعضاي كميسيون آموزش به فرانسه" نوشت : عضو كميسيون آموزش و تحقيقات گفت: بحث منافقين و گروههاي ضدانقلاب مورد حمايت كشور فرانسه مطرح شد و با تبيين و بيان سوابق اين گروهكهاي تروريستي در ايران خواهان وارد كردن آنها به ليست گروههاي تروريستي شديم و سوال كرديم چرابا تمام حساسيت ها، اين منافقين براحتي در کشور شما تردد دارند
اين سايت سپس ضمن توضيح در مورد دستاوردهاي اين "سفر تخصصي" !! مي نويسد : جبارکوچکي نژاد عضو کميسيون آموزش و تحقيقات در گفتگو با خبرنگار نما در باره ره آورد سفر اعضاي اين کميسيون به دو کشور آلمان و فرانسه گفت: سفري را اعضاي کميسيون آموزش و تحقيقات و فن آوري به کشور فرانسه و آلمان داشت. اين سفر، سفري تخصصي بود. و درجلسه اي که با رييس کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس فرانسه برگزارشد و به دليل طرح تغييرسيستم آموزشي در فرانسه، دو کميسيون توانستند با يکديگر تبادل نظر کنند.
وي در نهايت نتوانسته بي تفاوتي و دل‌خنده هاي طرف فرانسوي را مخفي كند و اضافه مي كند : آنها نيزبعد از شنيدن سخنان اعضاي مجلس بيان داشتند که آنها را به دولت منتقل خواهند كرد.
ناگفته پيداست كه شايد رهنمود و مشاورت چنين التماس و درخواست هاي مجددي را جناب دومينيك دوويلپن داده باشد.
والله اعلم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر