یکشنبه، مهر ۲۰، ۱۳۹۳

مجله مصری هفت روز، بررسی دیدگاه مریم رجوی درباره مقابله با بنیادگرایی

9:34:36 AM 1393/7/20
مجله مصری هفت روز
مجله مصری هفت روز
مجله مصری هفت روز، در مقاله‌یی با عنوان ستارگانی در زندگانی من، به دیدگاه مریم رجوی درباره مقابله با بنیادگرایی پرداخته و می‌نویسد: به نظر او خامنه‌ای پروژه ”بنیادگرایی“ و صدور ارتجاع به‌منظور رویارویی وصف بندی در برابر مقاومت و قیام مردم ایران استفاده می‌کند. تا بتواند برون‌رفتی از بن‌بست نظام و تغذیه سپاه پاسداران و شبه‌نظامیان بسیج، پیدا کند. اما این آلترناتیو دموکراتیک رژیم آخوندی حاکم بر ایران است که پیروزمندی و اعتلای خود را در مقابل این رژیم بارز کرده است.

این مجله مصری نوشت: مریم رجوی خواستار آزادی و دموکراسی، برابری زن و مرد و جدایی دین از دولت است.

او گفت: از زمانی که ایرانیان در برابر رژیم پیشین ایران مقاومت کردند و اخگر مقاومت ایران به دست سازمان مجاهدین خلق برافروخته شد و خمینی قدرت را قبضه کرد، جامعه ایران نگذاشته این آتش خاموش شود و هم‌چنان مقاومت می‌کند.

مجله مصری هفت روز می‌افزاید: مریم رجوی به مانند ژنرال دو گل در دوره‌یی که مقاومت فرانسه علیه فاشیسم را رهبری می‌کرد، شباهت دارد زیرا او نیز معتقد است که شعله‌های مقاومت هیچ‌گاه خاموش نخواهد شد. او می‌گوید رژیم آخوندها قابل اصلاح نیست و تاریخ و جامعه ایران و مقاومت آن می‌گویند: نه به مماشات، نه به تسلیم، نه به قانون اساسی ولایت‌فقیه و نه به فاشیسم ولایت‌فقیه، با تمامی جناحهایش.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر