سه‌شنبه، مهر ۲۹، ۱۳۹۳

درگیری رزمندگان با مزدوران رژیم ایران در شمال حلب



7:15:05 AM 1393/7/29
رزمندگان درحندرات
رزمندگان درحندرات
در نبردهای شمال حلب، این مزدوران رژیم ایران هستند که جنایتکاران اسد را فرماندهی و هدایت می‌کنند:
تلویزیون اورینت:
رزمندگان ارتش آزادی سوریه بار دیگر در شمال حلب دست به تهاجم زدند، در این عملیات آنها توانستند نیروهای اسد را از پایگاه «اسمنت» عقب برانند.
 


بر اساس آخرین گزارشها، این نبردها با شدت زیاد در جریان است. در جبهه حندرات یک تانک دشمن به‌وسیله موشک حرارتی تاو توسط رزمندگان منهدم شد.

در این منطقه نیروهای اسد و شبه‌نظامیان آنها از دو سمت یعنی از سمت حندرات و سیفات در محاصره رزمندگان هستند.
 

گزارشگر اورینت می‌گوید: در روزهای اخیر نیروهای اسد به‌منظور پیشروی در شمال حلب دست به تحرکاتی زدند. اما در حال حاضر این نیروها در محاصره رزمندگان قرار گرفته‌اند. نیروهای اسد سعی با اعزام نیرو و تجهیزات تلاش می‌کنند حلقه محاصره را بشکنند.
ابو فراس سخنگوی مطبوعاتی رزمندگان مستقر در این جبهه توضیح می‌دهد
اکنون بیش از 10روز است که نبردهای سنگینی در این منطقه در جریان است. همین الآن صدای شلیک از همه جا به گوش می‌رسد. نیروهای اسد در جبهه حندرات و ملاح تلاش می‌کنند خود را از محاصره نجات بدهند.
در همین حال نبردهای سنگینی در اطراف الجبیله و پایگاه اسمنت روی داد. دشمن برای به کنترل درآوردن این منطقه نیرو و تجهیزات زیادی با خود آورده بود اما نتوانست وارد این مناطق شود. رزمندگان نیروهای اسد را که قصد رسیدن به حندرات را داشتند، در این منطقه زمین‌گیر کردند.
رزمندگان با مستحکم کردن مواضع خود راه پشتیبانی دشمن را از سمت زندان مرکزی مسدود کرده‌اند.
ما هم‌اکنون برای پیروزی کامل در این منطقه نیاز مبرم به همبستگی هر چه بیشتر گردانهای رزمی داریم. رژیم اسد در جبهه‌های شمال از تمام امکانات خود و همچنین از وجود مزدوران رژیم ایران استفاده می‌کند. رژیم ایران از طریق دو منطقه نوبل و الزهرا که شیعی نشنین هستند برای حمایت از اسد دست به هر اقدامی می‌زند. عوامل رژیم ایران نبردهای این منطقه را فرماندهی می‌کنند. ما الآن در یک مثلث، رژیم ایران، اسد و حزب‌الشیطان، بایستی به نبردهایمان ادامه بدهیم، به‌خاطر همین ضروری است که ما نیز در مقابل هر چه می‌توانیم صفوف خود را متحد کرده و تنگاتنگ کار کنیم و این نبردها را تا به انتها به پیش ببریم. ما باید اجازه ندهیم هم رژیم اسد و هم رژیم ایران به خواستشان برسند و با ضربات هر چه محکمتر آنها را در هم بکوبیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر