جمعه، آبان ۰۲، ۱۳۹۳

خبر فوري اعدام احتمالي ريحانه طي امشب يافرداصبح


خانواده ريحانه:iran fc23b
خانواده ريحانه جباري اطلاع داده اند: امروز براي آخرين ملاقات احضار شدند.
با تجمع در مقابل زندان مانع از اجراي اين حکم جنايتکارانه شعله پاکروان مادر ريحانه نوشت:
"لطفا به هر کس ميشناسيد خبر بدهيد . همين الان ريحانه تماس گرفت و کفت اصرارشان شديد شده .از توي رختخواب بلندش کرده اند . چند دوستش مخالفت کرده اند با رفتنش . گفتم تا ميتواني نرو اما اگر مجبورت کردند ، هر کجا باشي همان جا خواهم بود . هر چه بود به محضي که توانستي با من تماس بگير . دوباره خداحافظي کرد . دوباره پاهايم ميلرزد ".
مادر ريحانه-ساعت 1630 بوقت داخل:
"الان از دفتر زندان زنگ زدند . گفتند براي ملاقات آخر برويم به آدرسي که داده اند . امشب او را منتقل ميکنند . فردا را براي اجراي حکم تعيين کرده اند . تف به دروغ و دروغگو . تف به اعتماد من . به محض اطلاعات تکميلي توسط دوست و برادرم اعلام خواهد شد . من رفتم به ديدن دختر بيمار و تبدارم ".
تاريخ: جمعه 2 آبان 93

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر