جمعه، مهر ۲۵، ۱۳۹۳

صدای آلمان: ریحانه جباری ...اعدام يا ؟؟؟

جمعه, 25 مهر 1393 18:56
ريحانه جباري
كانون حمايت از خانواده جان باختگان و بازداشتي ها 25 مهر 93: در شرايطي كه بر اساس آنچه صداي آلمان گفته است :”پرونده ریحانه جباری در چند ماه اخیر از یک پرونده جنایی به یک موضوع سیاسی تبدیل شده”، اين زندانی محکوم به اعدام مجدداً در یک قدمی اجرای حکم قرار گرفت. محمد شهریاری، دادسرای جنایی تهران گفت، اولیای دم حاضر به گذشت نیستند و به این ترتیب احتمال دارد که حکم اعدام ریحانه جباری اجرا گردد.

خانم شعله پاكروان مادر ريحانه در يادداشتي كه بر روي صفحه فيسبوكش درج كرده چنين ميگويد:
دو روز گذشته دو جلسه صلح و سازش در محل داسرا تشکیل شد . آقای سربندی به نمایندگی از سایر اولیاء دم در هر دو روز به دادسرا آمدند . روز گذشته ریحانه را با تدابیر امنیتی به دادسرا آوردند و من موفق شدم دوبار او را ببوسم . یکبار در ابتدای جلسه و یکبار هنگام رفتنش .در تمام چند ساعتی که آنجا بود دستبند به دستش بود . اما این مانع نشد که او را ببوسم .
با تمام تلاش و اشک و آه و تقاضایم ، آقای سربندی گفتند که به بخشش فکر نمیکنند .
ریحانه ام را به دستهای خدا میسپارم و در مقابل تقدیر تسلیمم . هر چند تا آخرین لحظه دست از تلاش نخواهم کشید . به خدا توکل میکنم و به اذن او حرکت . باشد که برکات الهی بر دو خانواده جاری شود . دردی که هردومان تحمل میکنیم جانکاه است . هر دومان نیاز به دمی مسیحایی داریم تا از کوره راه بحران سخت زندگیمان ، به سلامت عبور کنیم . هر دو خانواده نیاز به دعای خالصانه دارند . دعایمان کنید .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر