جمعه، مهر ۱۸، ۱۳۹۳

نامه مادر غنچه قوامي به دخترش در روز دهم اعتصاب غذا

جمعه, 18 مهر 1393 19:54
غنچه قوامي
كانون حمايت از خانواده جان باختگان و بازداشتي ها 18 مهر 93: خانم سوسن مشتاقیان مادر غنچه قوامي كه در همبستگي با دخترش در دهمين روز اعتصاب غذا به سر ميبرد، از مقابل زندان اوين براي دخترش چنين نوشته است:

”دخترم، دیشب چقدر از زنگ زدنت خوشحال شدم. توی غمگینی کامل صدای قشنگت رو شنیدم. خدا خدا میکردم که بگی اعتصابت رو شکستی اما فهمید ادامه میدی. دیگه تحمل این وضع رو ندارم.
امروز روز دهم اعتصابت است. احساس میکنم ده روزه که توی این دنیا نبودم. توی این چند روز جایی نیست که نرفته و حقت رو طلب نکرده باشم. با این حال در مقابل کاری که تو کردی من خودم رو خیلی ناتوان احساس میکنم. ساعت به ساعتش از خودم میپرسم داری چه کار میکنی . احساس میکنم هر روز که به روزای زندانی بودنت اضافه تر میشه من به سلولت نزدیک تر میشم. خودم رو اونجا توی سلولت احساس میکنم ولی بازم پیش من نیستی. اینها رو الان از پشت دیواری مینویسم که تو اون سمت دیگه‌اشی.
بهت قول مادرانه میدم نیرویی پیدا کنم که تا دنیا دنیاست پشتت وایسم و اون جوری که لیاقتت است ازت دفاع کنم.”
يادآوري ميشود غنچه قوامي در تاريخ 9 تير ماه بازداشت شده و تاكنون در زندان  اوين به سر ميبرد. عفو بين الملل طي بيانيه اقدام فوري خواستار آزادي اين زنداني و برخورداري وي از وكيل شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر