شنبه، آبان ۰۳، ۱۳۹۳

فراخوانهاي مردمي به اعتصاب و اعتراض در شهرهاي ميهن - بحران دروني و جنگ گرگها در هراس از خيزشهاي مردمي

تاریخ ایجاد در 03 آبان 1393
هموطنانمان در سراسر كشور با انتشار فراخوانهايي، به برپايي اعتصاب و اعتراض در شهرهاي مختلف عليه توحش باندهاي حكومتي و اسيد پاشي به زنان آزاده ايران به بهانه آخوند ساخته بد حجابي، فراخواندند. علاوه بر اين تظاهرات مردم اصفهان و تهران عليه حملات باندهاي وابسته به رژيم به زنان بيدفاع همچنان مورد توجه رسانه هاي بين المللي قرار دارد و از سوي ديگر بحران دروني و جنگ گرگها در رژيم آخوندي را تشديد كرده است.

در اعتراض به توحش باندهاي جنايتكار رژيم عليه زنان ميهنمان طي سه هفته گذشته و در حمایت از مصدومان این جنايتها، از طرف مردم اصفهان و ساير شهرها، فراخوان هاي گسترده اي براي اعتصاب و تحصن منتشر شده است در يك فراخوان عمومي كه بر روي شبكه هاي اجتماعي منتشر شده، هموطنانمان در سراسر كشور براي شركت در اعتراضات سراسري عليه پاشيدن اسيد بر روي زنان در شهرهاي تهران، اصفهان، مشهد، رشت، كرمانشاه، تبريز، اروميه، آبادان، اهواز، سنندج و كرج، فراخوانده شدند.
در فراخوان برگزاري تظاهرات و اعتصاب عمومي در اصفهان آمده است:
عليه داعش و افكار داعشي بپاخيزيم. سكوت ما تكرار و گسترش اين جنايت و ارتجاع در سراسر ايران است. شنبه و يكشنبه 3 و 4 آبان، كليه مقاطع تحصيلي از دبستان تا دانشگاهها و بازارهاي استان اصفهان در اعتصاب سراسري خواهد بود.

تظاهرات هموطنانمان در اعتراض به جنايات باندهاي حكومتي همچنان مورد توجه رسانه هاي بين المللي است.
نيوزويك نوشت: هزاران ايراني روز چهارشنبه گذشته در اعتراض به  موج حملات اسيدپاشي عليه زنان در سراسر كشور به خيابانها ريختند.
همچنين صدها تظاهركننده درمقابل ساختمان مجلس در تهران نيز به تظاهرات پرداختند نيوزويك افزود: دست كم 25 مورد حمله اسيدپاشي عليه زنان در سراسركشور گزارش شده است. بنا به گزارشات روز يكشنبه يكي از اين زنان در اثر پاشيدن اسيد جان باخت.
خانم مریم رجوی، رئیس جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران گفت: پاشیدن اسید بر روی صورت زنان به دنبال تاکید رهبران رژیم بر سرکوب بیشتر انجام گرفته است.
به گفته شورای ملی مقاومت ایران، ۲۵ زن در سراسر کشور در یک موج اخیر هدف حمله قرار گرفته اند. آنها در وب سايت شان در اوايل اين هفته اين حادثه در اصفهان را باز گو كردند:
نيوزويك - 1ابان 93
تلويزيون العربيه نيز گزارش داد خيابانهاي شهر اصفهان شاهد تظاهرات خشمگينانه يي عليه بنيادگرايي و تحجر و نقض آزادي بود. تظاهر كنندگان با شعار هايشان اسيدپاشي را محكوم كردند… با بالاگرفتن خشم مردمي در خيابانها، تعدادي از معترضان از طريق شبكه هاي اجتماعي  دعوت كردند كه روز شنبه آينده  در اصفهان دست به اعتصاب عمومي بزنند. بازتابهاي اين رويداد به خارج ايران نيز رفت بطوريكه سامانتا پاور نماينده امريكا در سازمان ملل متحد اسيدپاشي را به عنوان تهاجمات غير انساني محكوم كرد.
العربيه -1آبان93
موج برانگيختگي و تظاهرات گسترده عليه جنايت اسيد پاشي بر روي زنان، ديكتاتوري آخوندي را در وحشت فروبرده و جنگ گرگهاي درون رژيم را تشديد كرده است.
پاسدار محمد رضا نقدي سركرده بسيج  كه درنجف آباد سخنراني مي كرد با نگراني از اين خيزش مردمي گفت: «‌حوادث اصفهان مشابه آن چيزي است که در فتنه سال 88 اتفاق افتاد و آن عوامل دشمن با انجام برخي اعمال، آنها را به نيروهاي ارزشي و مؤمن نسبت داده و رسانه‌هاي آنان نيز با دامن زدن به آن سعي در تنش‌آفريني و القاي ناامني در کشور داشته‌اند».
خبرگزاري سپاه پاسداران، فارس - 2آبان93
در همين حال آخوند روحاني فرصت را براي تصفيه حساب با باند رقيب مغتنم شمرد و در سخنراني خود در زنجان، بخش قابل توجهي از سخنراني خود را به رفع و رجوع جنايت اسيدپاشي عوامل رژيم اختصاص داد و با شيادي بدون اين كه اشاره‌يي به اين اقدام ضدبشري بكند، گفت: مباد منكر را تنها به مسأله حجاب خلاصه كنيم. آيا رشوه‌خواري منكر نيست؟ بورسيه‌هاي تقلبي را نبايد منكر بپنداريم؟ از صبح تا شب فقط يك مسأله و آن هم بدحجابي را فقط بايد منكر تلقي كنيم؟
خبرگزاري حكومتي ايلنا 30مهر93
متقابلا دژخيم حسين شريعتمداري نماينده ولي فقيه ارتجاع در يادداشت روز خود در كيهان اول آبان خطاب به آخوند روحاني نوشت:
روحاني در اجتماع مردم زنجان به تشريح نظرات خويش درباره فريضه امر به معروف و نهي از منكر پرداخت كه باعرض پوزش بايد گفت؛ اظهارات ايشان اولا؛ در بيان موضوع «دو پهلو»!، ثانيا؛ با توجه به مختصات زماني- يعني ماجراي اسيدپاشي ضدانقلاب داخلي و توهم‌پراكني دشمنان بيروني درباره آن- «حساب‌نشده»! و ثالثا؛ در برخي از موارد با واقعيات جاري انطباق نداشت!
كيهان خامنه اي همچنين نوشت: موج‌سواري ورشكستگان سياسي بر سر ماجراي اسيدپاشي در اصفهان ثابت كرد اين طيف دغدغه اجتماعي ندارند و درصدد معارضه با احكام اسلامي و نهادهاي قانوني هستند.
كيهان 1آبان93
بدنبال حملات باند رقيب، آخوند روحاني معاون خود را به صحنه فرستاد تا ضمن كوچك جلوه دادن جنايت اسيد پاشي بر روي زنان در شهرهاي مختلف، آنرا شخصي جلوه داده تا هم دست باندهاي جنايتكار را بشويد و هم دست باند رقيب را در حملات بيشتر به خود ببندد.
به گزارش خبرگزاري نيروي تروريستي قدس، الهام امین‌زاده، معاون حقوقی آخوند روحانی اعلام کرد که مسئله اسیدپاشی اصفهان بر مبنای روابط شخصی بوده و ارتباطی با امر به معروف و نهی از منکر نداشته است. وي گفت وزارت کشور گزارشی در مورد اسیدپاشی به هیئت دولت ارائه کرده است.
معاون آخوند روحاني، رو در روي اعتراضات مردمي وشعارهاي زنان وجوانان به پاخاسته عليه باندهاي حكومتي و تحميل حجاب اجباري، با وقاحت افزود. اتفاقات پیش‌آمده در حد روابط شخصی بوده است.
خبرگزاري ايرنا -1آبان93

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر