جاستن میرام بازیکن آمریکایی باشگاه «ری کولومبوس»، پس از دریافت تابعيت عراق ، به تیم ملی فوتبال بزرگسالان این کشور فرا خوانده شد.
به گزارش العربیه این بازیکن آمریکایی در جام «خلیجی 22» که قرار است از 13 تا 26 نوامبر در ریاض پایتخت سعودی برگزار شود، پراهن تیم ملی عراق را به تن خواهد کرد.

وزارت جوانان و ورزش عراق روز پنج شنبه 16 اکتبر با صدور بیانیه ای اعلام کرد که همکاری میان این وزارت و اداره ثبت احوال عراق به صدور شناسنامه برای جاستن میرام انجاميد و از این پس این بازیکن، می تواند با تیم ملی عراق بازی کند.
بيانیه وزارت جوانان و ورزش عراق افزود:« بازیکن یاد شده، از بهترین های لیگ فوتبال آمریکاست، و پس از بازی های درخشانی که با باشگاه ری کولومبوس انجام داد به تیم ملی عراق فرا خوانده شد.»
حکیم شاکر سرمربی تیم ملی عراق پیشتر جاستن را به تیم خود فراخوانده بود اما این بازیکن به دلیل برخی مشکلات مربوط به تابعیت نتوانسته بوى به اردوی سبز پوشان عراقی بپویندد.
بر اساس این گزارش، جاستن عراقی تبار است و پدر وی از اهالی شهر موصل و مادر او از شهر دیاله است اما این بازیکن پس از تولد در آمریکا تنها به شناسنامه این کشور بسنده کرده بود.