پنجشنبه، مهر ۱۰، ۱۳۹۳

کشف سندروم نیویورکی روسای جمهوری

فالس‌نیوز

مرکز تحقیقات روانی-درمانی دانشگاه کالدونین گلاسکو، سندروم جدیدی را ثبت و به دبیرخانه جایزه نوبل ارائه کرد. این سندروم یا نشانگان در روسای جمهوری ایران وقتی به نیویورک می‌روند عود می‌کند و قاطی می‌کنند.
به گزارش ماستوشیتد پرس، گروه روان‌درمانی دانشگاه معتبر کالدونین گلاسکو اعلام کرد که پس از بررسی‌های بسیار، متوجه نارسایی روانی روسای جمهوری ایران در هنگام سفر به نیویورک شده است. بر پایه تحقیق محققان این دانشگاه که به طریقه غیرحضوری دکترای خود را خریده‌اند و فقط در جلسه فارغ‌التحصیلی حاضر شده‌اند، روسای جمهوری ایران هنگام سفر به نیویورک همان شواهدی را از خود بروز می‌دهند که گربه‌ها هنگام بو کردن سنبل‌الطیب از خودشان در می‌کنند!
برپایه همین گزارش، آقای سید محمد خاتمی در سفر خود به نیویورک، یک بار مدت‌ها در توالت سازمان ملل بسط نشست و همانجا شام و ناهار خورد و بعد هم گفت که در ایران زندانی سیاسی نداریم.
بعدها آقای احمدی‌نژاد پس از اینکه در نیویورک متوجه هاله نور خود شده بود، گفت که ما در ایران همجنس‌باز نداریم و معلوم شد در حوزه علمیه قم درس نخوانده است!
امسال نیز آقای روحانی اعلام کرد که فکر نمی‌کند روزنامه‌نگار به خاطر روزنامه‌نگار بودن به زندان برود. به گفته ایشان روزنامه‌نگاران به خاطر عبور از وسط بزرگراه و نیز رد کردن چراغ قرمز و خوردن الکل غیر طبی و نپوشیدن زیرپوش به زندان می‌روند.
دانشگاه کالدونین گلاسکو همچنین اعلام کرد که کارمندان دفتر نمایندگی جمهوری اسلامی در سازمان ملل نیز دچار سندروم می‌شوند اما وعوارض آن در تهران خود را نشان می‌دهد. به عنوان مثال صادق خرازی در سال‌های اخیر [...]خل شده و همچنین جواد ظریف کاترین اشتون خونش هر از گاهی بالا می‌زند.
گروه روان‌درمانی دانشگاه کالدونین اعلام کرد که طرح خود را به دبیرخانه جایزه نوبل ارائه کرده و حاضر است جایزه نوبل سال آینده را مثل مدرک «دکتر» روحانی خریداری نماید.
این گزارش به‌روز نخواهد شد!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر