دوشنبه، بهمن ۱۳، ۱۳۹۳

ادامه نبردهای جبل الاربعین در ادلب سوریه

اخبار - خاورميانه - سوريه
تاريخ: PM 4:25:25 1393/11/13

رزمندگان سوریه


نبردهای رزمندگان در جبل الاربعین در ادلب شدت گرفته است:
برای چندمین روز متوالی نبردها بین رزمندگان و نیروهای اسد در اطراف شهر اریحا و جبل‌الاربعین در حومه ادلب ادامه دارد. رزمندگان به دلایل عملیاتی، از پوشش خبری نبردها خودداری می‌کنند، در جریان نبردها دهها تن از مزدوران اسد به هلاکت رسیده و قصر الاصفر منهدم شده و رزمندگان مواضع دشمن در «شامی» و «صفوان» و «کرنشد» را تسخیر کردند
 
گزارشگر اورینت از صحنه‌های نبردها:
نبردها در اطراف جبل الاربعین همان‌طور که صدایش را می‌شنویم ادامه دارد و رزمندگان قصر صعودی را منفجر کردند و دو تانک دشمن را منهدم کردند. آنان همچنین جاده مسطومه را قطع کرده و یک دستگاه بی.ام.پی دشمن را که در حال انتقال مهمات بود و همین‌طور یک دستگاه شلیکا را در داخل پادگان مسطومه منفجر کردند. رزمندگان به تهاجم خود به نیروهای دشمن ادامه می‌دهند، از طرفی دیگر رزمندگان به پادگان مسطومه و «غرنیط» با انواع سلاحها تهاجم کردند. باید دید این پادگانها و منطقه چه وقت کامل آزاد خواهند شد؟
فرمانده رزمندگان: رژیم اسد اخیراً برخی از مواضع را بهم متصل کرده است تا امنیت خودش را در جاده‌های اصلی تأمین کند، رژیم اسد مواضع زیادی از ادلب تا «جروین» بر روی اتوبان دارد. فرمانده رزمندگان: نبردها در اطراف جبل الاربعین شدت بیشتری یافت ساختمان قصر صعودی منفجر شد، این به این معنی است که نیروهای اسد به میزان زیادی از قله جبل الاربعین پایین آمدند و در حال حاضر نیروهای ما بعد از قصر صعودی قرار دارند. همچنین دو تانک اسد و یک دستگاه بی.ام.پی را که حاوی مهمات بود منهدم کردیم، ...
تعدادی زیادی از نیروهای اسد که بین آنان سه افسر با درجه سرهنگی وجود داشتند به هلاکت رسیدند.
فرمانده رزمندگان: این سلسله عملیات برای محاصره نیروهای اسد در ادلب و فوعه و قطع مسیر اریحا است. این مستلزم همکاری و هماهنگی با سایر گروه‌های رزمنده است تا مواضع و مقرهای بیشتری از اسد را هدف قرار بدهیم.
فرمانده رزمندگان: موشک فیل که ما برای اولین بار در عملیات از آن استفاده کردیم دارای قدرت تخریب بالایی می‌باشد. این موشک یک ساختمان را به‌طور کامل ویران می‌کند و ما تا الآن بیش از 10 موشک استفاده کرده‌ایم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر