شنبه، دی ۱۱، ۱۳۹۵

#ایران# پشتیبانی ۳۰۰۰ نفره از زندانیان اعتصابی

31.12.2016


 بیش از 30 نهاد مدنی و مدافع حقوق بشر و 3000 نفر از نامه ی «بخشی از خانواده جانباختگان راه آزادی ـ خارج کشور» پشتیبانی کرده اند.
 
 در این نامه که روز دوشنبه 6 دی ماه - 26 دسامبر - با عنوان «پشتیبانی از خواسته های زندانیان سیاسی ـ عقیدتی در اعتصاب غذا! » منتشر شده است .


جمعی از خانواده‌های جانباخته‌گان به همراه تعداد دیگری از خانواده زندانیان سیاسی در داخل کشور طی نامه‌یی سرگشاده، با عنوان: «نامه‌ی سرگشاده به زندانیان عزیز و گرامی‌مان» از زندانیان اعتصابی خواسته‌اند به اعتصاب غذای خود پایان دهند. ما، بخشی از خانواده جانباختگان راه آزادی در خارج کشور، ضمن پشتیبانی از مطالبات عزیزان دربندمان و همچنین خواسته‌های طرح شده در نامه سرگشاده، متعهد می‌شویم که برای تحقق خواسته‌های به حق زندانیان در اعتصاب غذا به اشکال مختلف مبارزه کنیم. جان این عزیزان برای ما بسیار با ارزش است و می‌خواهیم بدانند که پایان دادن به اعتصاب‌شان به معنی صرف نظر کردن از مطالبات بر حقشان نیست. ما در کنار آن‌ها ایستاده‌ایم؛ صدای‌شان خواهیم بود و از کوشش مستمر برای تحقق مطالبات آن‌ها دست نخواهیم کشید. از این طریق از همه هموطنانی که دل در گروی آزادی دارند و با این عزیزان هم‌صدا هستند تقاضا می‌کنیم که ما را هم‌راهی کنند:

بخشی از خانواده جانباختگان راه آزادی ـ خارج کشور

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر