پنجشنبه، دی ۰۹، ۱۳۹۵

#ایران# زندانی مخوف به نام زندان بزرگ تهران و معرفی دو تن از زورگیران این زندان

زندانی مخفوف به نام زندان بزرگ تهران و معرفی دو تن از زورگیران  این زندان

آژانس ايران خبر :95/10/9

در زندان تهران بزرگ زندانیان از زورگیری های مسئولین زندان به فغان آمده و در عذاب هستند.
به گفته منابع نزدیک به زندانیان ٫مسئولین زندان تهران بزرگ عده ای دزد هستند و دائما بدنبال باجگیری از زندانیان می باشند.

بنا به گزارشهای رسیده رئیس حفاظت زندان شماره یک فردی به نام جعفر خانلو و محمدی رئیس تیپ به بهانه های مختلف از زندانیان زورگیری می کنند.در صورتی که زندانی اعتراض کند و یا توان پرداخت پول را نداشته باشد ٫وی را به عنوان تنبیه به سالنهای تنبیهی منتقل می کند.
زندانی باید برای بازگشت مجدد به سالن قبلی تحت عناوین اهدایی٫خرید آکواریوم ٫کولر گازی٫ فرش و ... چند میلیون پول پرداخت کند.
در مواردی زندانی را بدون وسایل مورد نیازش به سالنهای دیگر منتقل کرده و بعد با گرفتن پول میزانی از مایحتاجش را به وی می دهند.
همچنین زندانیان به دزدی وسایل خود توسط مسئولین زندان تحت عنوان غیرقانونی بودن وسایل معترضند. هنگامی که خانواده های زندانیان وسایل را با سختی تهیه کرده و برای عزیزان خود می فرستند٫ جعفر خانلو و محمدی به بهانه غیرقانونی بودن،  لباسها و وسایل را مصادره کرده و تنها بخشی از آنها را به زندانی تحویل می دهند. زندانیان می گویند که در این زندان با پول حرف اول را می زند.
 همچنین  در کار راه اندازی یک سوئیت جهت انتقال زندانیان تنبیهی هستند. قرار است این سوئیت از هفته دیگر راه اندازی شود. این سوئیتها بصورت دربسته هستند. قرار است ۶۰-۷۰ نفر از زندانیان را به این سوئیت منتقل کنند. این سوئیت ۴ اتاق کوچک داشته و فاقد تلویزیون ٫بخچال ٫چراغخانه برای آشپزی٫ فروشگاه  و سایر وسایل ضروری زندگی است.
این سوئیت از هر نظر محدود است. زندانی بدون وسایل ضروری و با کمترین امکان و حداقل لباس به این محل منتقل می شود.
علاوه بر این مسئولین زندان تهران بزرگ عموما در کار زورگیری پول از زندانیان هستند و زندانیانی را که به آنها پول نمی دهند و تسلیم زورگیریهای آنها نمی شوند و یا به شرایط زندان اعتراض می کنند به این مکان می فرستند.
هم اکنون تعدادی از زندانیان زیر اعدام در لیست انتقال به این سوئیت قرار دارند.
telegram.me/Iran_news_ajancy

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر