شنبه، دی ۱۱، ۱۳۹۵

#ایران# درگیری زندانیان سیاسی سالن ۳۱زندان گوهردشت کرج و فریاد مرگ بر دیکتاتور مهدی فراحی شاندیز

درگیری زندانیان سیاسی سالن ۳۱زندان گوهردشت کرج و فریاد مرگ بر دیکتاتور مهدی فراحی شاندیز
شنبه, 11 دی 1395 



كانون حمایت از خانواده جان باختگان و بازداشتی ها 11دی: بنا بر اخبار دریافتی، روز چهارشنبه ۸دی ۹۵ تعدادی از زندانیان سیاسی سالن ۳۱زندان گوهردشت کرج، مانند بهنام ابراهیم زاده و مهدی فراحی شاندیز به بی کیفیتی و خمیر بودن برنج اعتراض کرده و با افسر نگهبان بند درگیر شدند.
این زندانیان پس از دریافت غذا و مشاهده خمیر بودن برنج و کیفیت پایین غذا به افسر نگهبانی بند مراجعه کرده و این موضوع را تذکر دادند اما در جواب، رئیس بند ۱۰ "گرامی" به زندانیان سیاسی چنین می گوید که: همین است که می بینید، شما هم خانه خاله نیامدید که از ما غذای با کیفیت می خواهید، بروید و هر غلطی که دلتان می خواهد انجام بدهید.
به دنبال پاسخ رئیس بند ۱۰، زندانی سیاسی مهدی فراحی شاندیز شعار مرگ بر دیکتاتور را با صدای بلند فریاد می زند که افسر نگهبانان آن بند به اسامی داوود ترکاشوند و سعید قلی پور در حالیکه باتوم به دست داشتند به سمت زندانیان سیاسی حمله کرده و قصد ضرب و شتم آنها را داشتند که دیگر زندانیان به حمایت از آنها بر خاسته و مانع انجام این کار می شوند و در برابر افسر نگهبانان مقاومت می کنند.
به دنبال این درگیری ها، مامورین زندان دیگ غذا را به آشپزخانه بازگردانده و مردانی، رئیس زندان، پیمانکار غذای زندان را به دفترش فراخوانده و موضوع رسیدگی به عدم کیفیت غذای زندان را در دستور کارشان قرار دادند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر