جمعه، مهر ۱۸، ۱۳۹۳

غيظ افسار گسيخته رژيم ولايت فقيه از محكوميت جهاني توحش آخوندي

تاریخ ایجاد در 18 مهر 1393
توجيه گر شكنجه و اعدام در قضائيه آخوندها ايران را دمكراسي بزرگي توصيف كرد كه بايد تقدير شود و به گزارشگر نيازي ندارد.
رژيم ولايت فقيه ، وحشت زده از افشاي جهاني جنايات ضدبشري آخوندها، پس از انتشار گزارش گزارشگر ويژه ملل متحد در سركوب مردم ايران و نقض ابتدايي ترين حقوق آنها  توسط ديكتاتوري آخوندي، به شدت بر آشفته و انواع وحوش حاكميت را  افسارگسيخته، براي پارس كردن به صحنه مي فرستد.
لاريجاني دژخيم، توجيه گر شكنجه و اعدام در قضائيه آخوندها، ايران تحت حاكميت آخوندها را دمكراسي بزرگي توصيف كرد كه بايد تقدير شود و به گزارشگر نيازي ندارد
وي كه تئورسين تروريسم صادراتي صادراتي رژيم آخوندي نيزهست و فتواي قتل اتباع خارجي توسط خميني را نوع جديدي از قدرت در دنياي امروز توصيف كرده است، گزارشگر ويژه سازمان ملل را تهديد كرد و افزود:
همه افرادي كه به جرم تروريست در ايران دستگير يا مجازات شده‌اند در گزارش احمد شهيد به‌عنوان مدافعان حقوق‌بشر مطرح شده‌اند؛ اين‌گونه اظهارنظر پيگرد قانوني دارد يعني مطابق مصوبات سازمان ملل هيچ نهادي نمي‌تواند از  تروريسم  دفاع كند.
احمد شهيد به‌عنوان گزارشگر سازمان ملل از  تروريست  ‌هايي كه آدم كشته‌اند و در حال ترور دستگير شده‌اند در حالي كه خانه‌هاي آنها پر از آر پي جي و مسلسل است دفاع مي‌كند و آنها را مدافع حقوق‌بشر مي‌داند

خبرگزاري رسمي رژيم نيز از گزارش اخير احمد شهيد، گزارشگر ويژه ملل متحد در مورد حقوق‌بشر در ايران، سوز و گداز كرد و مدعي شد او اطلاعاتش را از مجاهدين دريافت مي‌كند.
اين خبرگزاري، پس از اين‌كه وقيحانه از احمد شهيد كه گزارشگر ويژه در امور حقوق‌بشر در ايران است، خواست تا در مورد وضعيت حقوق‌بشر در سوريه و عراق گزارش بدهد، نوشت:
احمد شهيد براي ششمين بار گزارشي را با ادعاي نقض حقوق‌بشر در ايران منتشر كرد. ... اشكال ديگري كه مي‌توان به منابع گزارش احمد شهيد وارد كرد، استفاده او از (مجاهدين) و يا گروههاي مخالف نظام در جمع‌آوري اطلاعات است.
خبرگزاري حكومتي ايرنا - 16مهر93

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر