پنجشنبه، مهر ۱۷، ۱۳۹۳

کشته شدن 89 تروریست داعش در جنگهای خانه به خانه در کوبانی



ساعات دیشب تا هم اکنون در کوبانی در حالی سپری شد که واحدهای مدافع خلق و واحدهای مدافع زن عملیات های بی امانی علیه تروریست های داعش در جبهه های جنگ و در برخی محلات شهر انجام دادند . ... ادامه ...
عکس: ‏کشته شدن 89 تروریست داعش در جنگهای خانه به خانه در کوبانی

ساعات دیشب تا هم اکنون در کوبانی در حالی سپری شد که واحدهای مدافع خلق و واحدهای مدافع زن عملیات های بی امانی علیه تروریست های داعش در جبهه های جنگ و در برخی محلات شهر انجام دادند . شهر کماکان تحت کنترل مدافعان کوبانی است و داعش در جنگ های خیابانی در سه محله شهر تلفات سنگینی متحمل شده است.

به گزارش مرکز خبر رسانی ی.پ.گ در جنگ های شب گذشتە دستکم 89 ترویست داعش در جبهه های مختلف کوبانی کشته شده اند. ی.پ.گ اعلام کرده داعش با تمام نیرو و سلاح هایی که از سوریه و عراق بدست آورده ، شهر را از سه سمت هدف یورش قرار داده اما در مقابل ، مقاومتی تاریخی در کوبانی در جریان است . دیشب و امروز جنگ در جبهه های شرقی و جنوبی ، تن به تن و خانه به خانه ادامه داشته وداعش همزمان با تانک ، خمپاره اندازها و توپخانە از حاشیه های شهر، مرکز کوبانی و مناطق مسکونی آن را زیر آتش گرفته است .

ی.پ.گ می گوید در سه محله کوبانی و تپه مشتنور دست به عملیات هایی زده که طی آن دهها عنصر داعش کشته شده اند از جمله 29 تروریست که در بیمارستانی در جنوب کوبانی موضع گرفته بودند از پای درآمده اند . این بیاینه همچنین حاکی از جانباختن چهار مبارز در جنگ های دیشب است .

در همین حال فرماندهی واحدهای مدافع خلق ادعاهای برخی رسانه ها در مورد اعلان منطقه جنگی در کوبانی و خروج غیر نظامیان را تکذیب کرده و گفته از هزاران شهروند عادی که حاضر نیستند شهرشان را ترک کنند دفاع خواهند کرد . در خلال این جنگ ترکیه حامی آشکار داعش بوده است . امروز منابع بومی بار دیگر گزارش دادند تبهکاران مجروح داعش از طریق دروازه مرزی ” تل ابیض ” به بیمارستان های ترکیه منتقل می شوند .

با اینحال همانطور که پیشتر واحدهای مدافع خلق هشدار داده بود نفود عناصر داعش به برخی محلات در حاشیه کوبانی برایشان بسیار گران تمام شده و کوبانی جهنمی سوزان برای تروریست های داعش است تا جایی که گفته می شود فرار داعش از کوبانی آغاز شداست .‏

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر