جمعه، مهر ۲۵، ۱۳۹۳

اخراج پسر معاون اوباما از نيروی دريايی آمریکا به دلیل اعتياد

لندن - كمال قبيسى
منابع آمریکایی روز پنجشنبه 16-10-2014 اعلام کردند، هانتر بایدن فرزند "جو بایدن" معاون رئیس جمهوری این کشور 8 ماه پیش پس از اعلام نتیجه مثبت آزمایش مصرف ماده مخدر کوکائین، از فهرست افراد ذخیره نیروی دریایی ایلات متحده حذف شد.

به گزارش روزنامه آمریکایی "وال ستریت جورنال" پسر جوبایدن در فوریه سال جاری از سوی نیروی دریایی که در آن خدمت می کند مورد آزمایش قرار گرفت و مشخص شد که به مصرف کوکائین معتاد است.


هانتر قرار بود در سال 2013 از سوی پایگاهی نیروی دریایی محل ماموریتش، مورد آزمایش قرار گیرد اما بدلیل عدم حضور این آزمایش صورت نگرفت تا اینکه اوائل سال جاری با حضور وی در پایگاه نظامی نورفولک، در ایالت ورجینیا مورد آزمایش قرار گرفت و اعتیاد او به مواد مخدر ثابت شد.

تلویزیون فاکس نیوز روز پنجشنبه پس از انتشار این خبر با هانتر بایدن تماس گرفت و نظر او را جویا شد. وی در جواب گفته است که به تصمیم نیروی دریایی احترام می گذارد، اما نیروی دریایی دلیلی برای اخراج وی مشخص نکرده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز از واشنگتن، "رایان پری" سخنگوی نیروی دریایی آمریکا موضوع اخراج پسر "بایدن" از این نیرو را در ماه فوریه سال 2014 مورد تایید قرار داد، اما اعلام کرد قوانین ضامن حریم خصوصی اجازه نمی دهد جزئیات بیشتری در این باره عنوان شود.
جوبایدن با همسر و فرزندانش

در شرح زندگینامه هانتر بایدن 44 ساله آمده است، او یک وکیل است و دومین فرزند از همسر اول جوبایدن است . هانتر 42 سال پیش از یک تصادف خونین جان سالم بدر برد.

در سال 1972 هنگامی که جوبایدن برای اولین بار از سوی ایالت "دیلاویر" به عنوان نماینده گنگره آمریکا انتخاب و راهی واشینگتن شد . همسر اول وی "نیلا " با سه فرزندش هانتر، بیو و نائومی 13 ماهه در حین رانندگی تصادف می کنند. در آن حادثه نیلا همسر و نائومی دختر 13 ماهه جوبایدن جان خود را از دست می دهند، اما دو پسران او هانتر و بیو تنها زخمی شده جان سالم به در بردند.

جوبایدن پس از 5 سال با "جیل تریسی جیکوبز" آمریکایی ایتالیایی تبار ازدواج کرد. نتیجه این ازدواج یک دختر بود که در سال 1981 به دنیا آمد و آشلی نام دارد. آشلی تنها دختر جوبایدن از زن ایتالیایی اوست.

آشلی در سال 2009 در مراسمی با همراه دوستان خود اقدام به مصرف کاکوئین کرد اما پس از انتشار ویدیوی این مراسم، او از خانواده و دوستانش عذرخواهی کرد. آشلی در سال 2012 با یک تاجر یهودی به نام "هوارد کرین" ازدواج کرد.
گفتنی است که بیو بایدن فرزند دیگر معاون رئیس جمهوری آمریکا، دادستان کل ایالت "دلاور"، به مدت یک سال در گارد ملی آمریکا در عراق خدمت کرده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، دفتر معاون رئیس جمهور آمریکا در واکنش به انتشار این خبر، هر گونه درخواست اظهار نظر را در این خصوص به دفتر وکیل "هانتر بایدن" ارجاع داده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر