دوشنبه، مهر ۱۴، ۱۳۹۳

مبتلا شدن مردم به سرطان در اثر ارسال پارازیتها توسط سپاه ضدخلقی!

6:28:40 AM 1393/7/14
پارازیت
پارازیت
معاون سازمان محیط زیست رژیم اعتراف کرده است که پارازیتها سرطان‌زا هستند و باید به‌ طور کلی حذف شوند. (خبرگزاری حکومتی ایرنا 10مهر)
پیش‌تر معصومه ابتکار در مقام رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران گفته بود: ”پارازیتها برای سلامتی شهروندان تهرانی نگران‌کننده هستند“
ابتکار همچنین از موضع رئیس سازمان محیط زیست رژیم، در یک گفتگوی آن لاین فیس بوکی با کاربران فیس بوک، روز 10بهمن 92 به‌طور تلویحی به نقش پارازیتهای ماهواره‌یی در ابتلا به بیماری سرطان اعتراف کرد و گفت بعضی از فرستنده‌های پارازیت خارج از محدوده نظارت هستند.
ارسال پارازیت توسط رژیم آخوندی آن‌چنان شدید است که رئیس هواشناسی رژیم اعتراف کرده است یک سوم تصاویر هواشناسی تهران به‌دلیل وجود پارازیت نامفهوم است. این کارگزار رژیم گفته است: «‌رادار هوا‌شناسی پایتخت احتمالاً به‌دلیل امواج پارازیت دارای نویز است و این موضوع یک سوم تصاویر هوا‌شناسی این شهر را نامفهوم کرده است». (روزنامه اعتماد12شهریور93)
پس از توفان خرداد ماه در تهران که خسارات زیادی بر جای گذاشت، سازمان هوا‌شناسی ایران در گزارشی به مجلس رژیم اعلام کرد که به‌دلیل پارازیتها نتوانسته این توفان را پیش‌بینی کند.
پیرموذن نماینده محلس رژیم ا زباند رفسنجانی - روحانی نیز اعتراف کرده است که پارازیتها برای سلامتی مردم مضر است
رئیس مرکز تحقیقات سرطان نیز گفته است امواج الکترومغناطیسی که در پارازیتهای ماهواره‌یی وجود دارند، اثرات مخرب دارند، باعث سردرد شده و ذهن را خسته می‌کنند و امواج یون‌زا سرطان‌زا هستند.
از زمانی که رژیم بر روی ماهواره‌ها پارازیت می‌فرستد، مردم از آثار مرگبار امواج پارازیت بر سلامتشان نگرانند و در این رابطه کارشناسان و پزشکان از تاثیر پارازیت بر افزایش سرطان و بعضی عوارض خطرناک دیگر ابراز نگرانی کرده‌اند.
اعتراف کارگزاران رژیم مبنی بر این‌که پارازیتها سرطان‌زا هستند، در حالی است که از سال 1388 شورای امنیت ملی رژیم تصمیم به نصب دکلهای ارسال پارازیت بر روی امواج تلویزیونهای ماهواره‌یی کرد و مسئولیت نصب این دکلها را به سپاه ضدمردمی سپرد.
حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت مجلس، در شهریور ۱۳۹۱، گفته بود که وزارت ارتباطات و نمایندگان مجلس از منشأ صدور پارازیتها اطلاع دارند ولی نمی‌خواهند بیان کنند.
اعترافهای کارگزاران رژیم در مورد ارسال پارازیت و تاثیر آن بر سلامتی مردم از یک طرف ناشی بی‌اهمیت شمردن سلامتی و جان انسانهاست، واز طرف دیگر، اعتراف به‌رسمیت سانسور در نظام آخوندی است که مغایر با تمامی قوانین بین‌المللی است که دسترسی مردم به اطلاعات آزاد را از حقوق پایه‌یی و اولیه آنها می‌داند.
اما رژیم آخوندی نه تنها این حقوق را به‌رسمیت نمی‌شناسد و آنها را پایمال می‌کند، بلکه برای حفظ بقای حکومت ننگینش جان مردم ایران را در معرض تهدید بیماری سرطان قرارداده است.
در این رابطه نهادهای حقوق‌بشری و سازمانهای مدافع حقوق‌بشر، بارها به این عمل ضد‌مردمی اعتراض کرده‌اند. از جمله کریستینا استاک وود مدیر هماهنگی مبارزه با سانسور و نقض آزادی مطبوعات در سازمان خبرنگاران کانادایی مدافع آزادی بیان، گفته است: «رژیم ایران از جمله دولتهایی است که بیشترین هزینه را برای خرید ابزار و نرم افزارهای مدرن به هدف سانسور اطلاعات و فیلتر کردن اینترنت اختصاص می‌دهد و در نتیجه بیشترین روند سرکوب در این کشور مشاهده شده است».
سازمان گزارشگران بدون مرز نیز ایران تحت حاکمیت ولایت‌فقیه را در شمار کشورهایی قرار داده است که در آن آزادی اطلاع‌رسانی به بهانه‌های مذهبی، به شدیدترین صورتی سرکوب‌ می‌شود.
علاوه بر ماهیت ضدبشری رژیم که هیچ ارزشی برای جان و سلامت مردم قائل نیست، ضعف و شکنندگی مفرط این استبداد پوسیده قرون‌وسطایی نیز شایان توجه است که چگونه ماهواره تلویزیونی و آگاهی مردم، موجودیتش را به مخاطره می‌اندازد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر