یکشنبه، مهر ۲۰، ۱۳۹۳

معتادها و کارتن خوابها آن روی سکه ”نوکیسه ها“ و ”بچه پولدارها“ !

8:40:59 PM 1393/7/20
دستگیری مردم بی خانمان کارتن خواب توسط مزدوران رژیم آخوندی
دستگیری مردم بی خانمان کارتن خواب توسط مزدوران رژیم آخوندی
دولت روحانی که تلاش می‌کرد چهره کریه خود را با عناوینی هم‌چون ”اعتدال“ و ”امید“ بزک کند، اما از آنجا که در این هدف عوامفریبانه شکست خورده، باز هم برای بازسازی چهره خود و برای لاپوشانی شکستهایش، تلاش دارد با شیوه‌های ضد‌مردمی و سرکوبگرانه به این هدف دست یابد.
در همین رابطه حسن روحانی قصد دارد به بهانه زیباسازی چهره شهر وبا سرکوب مردمان فقیر، آواره و کارتن خواب به این هدف ضد‌مردمی خود برسد.
دولت ضد‌مردمی تلاش دارد با جمع‌آوری معتادان وکارتن خوابها و سایر قربانیان سرکوب و غارت از سطح شهر، وانمود کند برنامه‌های او موفق بوده و آسیبهای اجتماعی را درمان کرده است.
در راستای این هدف فریبکارانه است که این روزها افراد ستم‌دیده با زور، سرکوب، خشونت و سایر شیوه‌های غیرانسانی، توسط نیروی انتظامی و سایر نیروهای سرکوبگر رژیم جمع‌آوری می‌شوند و به اردوگاههای مرگ تدریجی که برای آنها فراهم شده منتقل می‌شوند.
خشونت نیروهای سرکوبگر با این محرومان ستمدیده، به حدی است که پروین احمدی‌نژاد عضو شورای شهر رژیم در تهران اعتراف می‌کند معتادان را با ضرب کابل و شلاق جمع‌آوری می‌کنند.
دولت آخوند حسن روحانی نه تنها برای جمع‌آوری این افراد ستم دیده از نیرو‌های سرکوبگر رسمی استفاده می‌کند، بلکه اوباشی را هم به‌عنوان مددکار اجتماعی به‌کار می‌گیرد و در ازای دستگیری این افراد و ضرب و شتم آنها پول دریافت می‌کنند. یکی از این اوباش به‌اصطلاح مددکار اجتماعی می‌گوید: ”این افراد را تحویل محلهای مشخص شده می‌دهیم، برای هر دستگیر شده مبلغ مشخصی دریافت می‌کنیم هر چه آمار بیشتر باشد پول بیشتری به ما می‌رسد“
شیوه برخورد نیروهای انتظامی و این به‌اصطلاح مددکاران با کارتن خوابها و زنان و کودکان بی‌سرپناه بیشتر به شکار انسان شباهت دارد.
کارتن خوابها و معتادینی که دولت روحانی درصدد جمع‌آوری و فرستادن آنها به اردوگاههای مرگ است، معلول فقر سیاهی است که این رژیم دامنگیر اکثریت مردم کرده است تا جایی که آخوند صدیقی در نماز جمعه تهران به ناگزیر اعتراف کرد: ”هم مطالبات مردم، همه وعده‌هایی که دولت به مردم داده، مشکل جوانان مشکل جدی است. مشکل بیکاری، مشکل جانکاه است و بسیاری از مشکلاتی که بعد جزایی پیدا می‌کند و نیروی انتظامی و دستگاه قضایی را گرفتار می‌کند، منشأ آن بیکاری و فقر است. و این رسالت اولیه دولت است“.
آخوند صدیقی سپس در حالی که سعی می‌کرد قیافة دلسوز مردم بگیرد، افزود:
”به داد مردم برسید. گرانیها را حل کنید، مشکل مسکن را حل کنید. مشکل ازدواج را حل کنید. مشکل فرهنگی، مشکل جدی است مهمتر از مشکل اقتصادی است“. (نماز جمعه تهران ـ 18مهر93)
اما تا زمانی که این نظام فقر گستر و فاسد وجود دارد که خود علت تمامی آسیبهای اجتماعی از جمله کارتن خوابی، کودکان خیابانی است، حل این مشکلات محال است و طرح دولت روحانی فریب و سرابی بیش نیست و برای انحراف اذهان مردم از ریشه این معضلات و مشکلات اقتصادی و اجتماعی است
این معضلات توسط رژیم دامن زده می‌شود و از قضا معضلات کنونی، معضلاتی هستند که همواره توسط این نظام ضد‌مردمی درست شده است.
آری، کارتن خوابی، اعتیاد، کودکان کار و خیابانی، محصول بلافصل قشر فاسد و زالو صفتی است که این روزها در رسانه‌های رژیم از آن به‌عنوان قشر نوکیسه یاد می‌شود.
بنابراین محال است که در نظامی که گل آن با فساد و چپاول سرشته شده، راه‌حلی برای درمان آسیبهای اجتماعی وجود داشته باشد، هرکس هم که مدعی علاج این آسیبهاست، در قدم اول باید علت‌العلل این آسیبها یعنی نظام ولایت و چهره کریه آن را برای مردم افشاکند، آن را به‌عنوان ام‌الفساد معرفی کند وبا آن در افتد که این هم فقط بر عهده مقاومتی مردمی و سازمان‌یافته‌یی است که در وهله اول سرنگونی این رژیم و انهدام همه نهادهای سرکوب و چپاول آن را اولین هدف خود برای بنای ایران آزاد و آباد و دموکراتیک فردا قرار داده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر