سه‌شنبه، مهر ۲۲، ۱۳۹۳

دير آمدي اي نگار سرمست


iran f3302لحظة گيرافتادن دزد وقتي است كه دزدي خيلي بزرگ است و ديگر مردم به ترفند و فرياد آي دزد, آي دزد او براي ايزگم كردن توجه نمي كنند. حالا هم ماجراي رژيم است و داعش. در اين هفته كوس رسوائي رژيم را برطبل عالم كوبيدند و سي ان ان گفت كه روحاني در سخنراني اش در مجمع عمومي ملل متحد همه را مسؤل بوجود آوردن داعش دانست جز خودش.
الان ديگراكثر قريب به اتفاق محافل جهاني از حاكم گرفته تا غيرحاكم از اوباما، اولاند و كامرون تا كشورهاي عربي و اروپائي، از ارتش آزاد سوريه و الشرق الاوسط تا مطبوعات مصر و اكثريت جامعه عراق، رژيم آخوندي را باعث و باني داعش مي دانند و اين است كه خامنه اي و روحاني و آخوندهاي خونريز را به ترس و وحشت و آه و فغان و جلز و ولز انداخته است .

آخوندها وقتي ديدند در كنفرانس جده عليه داعش كسي تحويلشان نگرفت و تره هم برايشان خرد نكرد براي شركت در كنفرانس پاريس خيز برداشتند و آمادگي خودشان را براي شركت در اين كنفرانس اعلام كردند. ولي وقتي دوباره آمريكا صريحا با شركت رژيم در اين كنفرانس هم مخالفت كرد با عصبانيت شروع به فحاشي به غرب كردند.
جالب اينجا است كه رژيم ولايت فقيه كه پته اش روي آب ريخته همچون دزد كذائي فرياد بر مي آورد كه آي مجاهدين را بگيريد كه بوجود آورنده و حامي داعش اند. پس بايد آنها را از بين برد و ريشه شان را كند. البته در شرايطي كه عمق استراتژيك ولي فقيه و خاكريزهاي دفاعيش در سوريه و عراق در حال متلاشي شدن و از هم پاشيده شدن است با تمام قواي تحليل رفته اش ميكوشد كه آب رفته را به جوي برگرداند.
مواضع مجاهدين عليه افراطي گري و بنيادگرايي در سه دهه گذشته بسيار روشن است و هيچگاه با گروههايي مانند القاعده و داعش رابطه نداشته و جنايتهاي اين جريانات بنيادگرا را بارها محكوم كرده اند اگرچه اين حرفهاي صدمن يك غاز از جانب ملايان و ارگانهاي وابسته به وزارت منفور اطلاعات آخوندي فقط به درد نيروهاي وارفته اش مي خورد و كسي را فريب نمي دهد, اما ملايان مذبوحانه تلاش مي كنند با تهديد و ارعاب, جامعه بين المللي و غرب از يكطرف و از طرف ديگر مخدوش كردن مبارزه و قيام مردم عراق با جنايات داعش در عراق، خود را هرطور شده به عنوان تنها منجي براي خلاصي از داعش و بنيادگرايي جا بزنند تا شايد ضربات پشت سر هم كه در سوريه و بعد هم با از دست دادن مالكي در عراق خورده است را جبران كند و بدين ترتيب مداخلات خود در عراق را موجه و مشروع جلوه دهند.
سايت رسمي راديو تلويزيون رژيم آدمكشان موسوم به شبكه خبر در خبري زير عنوان «پشت پرده اتحاد (مجاهدين) و داعش» به نقل از يك عامل فرانسوي شناخته شده رژيم به نام تيري ميسان كه رژيم از او به عنوان كارشناس فرانسوي اسم مي برد و به طور مستمر به ايران رفت و آمد دارد نوشت «عناصر وابسته به مجاهدين از سه ماه گذشته در كنار گروهك داعش در سوريه و عراق مبارزه مي كنند و دولت فرانسه افسران فرانسوي را براي آموزش گروه تروريستي مجاهدين و سازمان داعش در سوريه و عراق گسيل مي كند... سازمان اطلاعاتي فرانسه با همكاري سيا و موساد در نظر دارند با استفاده از گروهك (مجاهدين) و تكفيري ها ناامني منطقه يي را به درون مرزهاي ايران گسترش دهند».
همين فرد مدعي است حملات 11سپتامبر 2001 توسط دستگاههاي اطلاعاتي خود آمريكا سازمان داده شده است. و دريك مصاحبه با انجمن هابيليان در دسامبر 2012 در يك دروغ مضحك گفت: «همسر فرانسوا ميتران دستور فروش خونهاي آلوده به ويروس ايدز را به مجاهدين خلق داد تا براي سر به نيست كردن اعضاي خود به آنها تزريق كنند!»
در اواخر ژوئن پس از سقوط موصل, آخوند ها كه مي ديدند هرچه بيشتر رشته كار عراق از دستشان در مي آيد و قادر به ابقاي مالكي و پيش برد سياست حفظ خاكريزهاي دفاعي رژيم آدمكش شان در بغداد و دمشق و... نيستند, در رسانه هاي خود به طور گسترده به نقل از «منابع اطلاعاتي عراقي» نوشتند: «120عضو مجاهدين خلق در كنار داعش و بقاياي رژيم صدام در موصل مي جنگند... آنها از فرانسه و چند كشور غربي وارد موصل» شده اند. اول ژوييه عباس البياتي نماينده مجلس عراق و از نزديكان مالكي ضمن تكرار اين اكاذيب گفت: «دولت عراق پاسخ قاطعي به آنها خواهد داد». در 5ژوييه عواد العوادي يك عامل ديگر آخوندها در پارلمان عراق گفت: «پيوستن مجاهدين به داعش، تهديدي براي امنيت عراق» است. در 6ژوييه روزنامه عراقي العالم وابسته به مالكي نوشت: «اعضاي مجاهدين از سه ماه پيش در كنار سازمان داعش در سوريه و عراق مي جنگند».
يكي ديگر از بلندگوهاي گشتاپوي آخوندي در 26شهريور مي نويسد: «آيا مسخره تر از اين وجود دارد که (مجاهدين) پرچم مبارزه با تکفيري ها را بالا گرفته اند؟ آيا مي توان قبول کرد که حاميان نظامي مالي و سياسي تروريست ها امروز خود ميدان دار مبارزه با آن هستند؟ آيا مضحک تر از اين وجود دارد که خود يک گروه تروريستي را به وجود بياوري، خود از آن حمايت کني و خود با آن مبارزه کني؟ آمريکا، فرانسه، انگليس، عربستان، اردن و قطر همگي هم در خلق داعش هم در حمايت از آن و هم در آموزش نيروهاي آن دخالت داشته اند و حال با چه توجيهي به فکر مبارزه با تروريسم افتاده اند؟»
روشن است كه اكاذيب فوق بخشي از تو‌طئه ملايان براي نابودي ساكنان ليبرتي است. كارزار شيطان سازي ملايان عليه مقاومت تازگي ندارد. در 14 ژوئن2014، خبرگزاري فارس رژيم در رابطه با بحران عراق نوشت نبايد از «قدرت و تاثير سلاح عمليات رواني غافل شد. تاكتيكي كه نظام سوريه نيز نتايج خوبي از آن حاصل كرده است». رژيم ايران در همين مدت طبق روش هميشگي خود از طريق دولت عراق و ساير «واسطه»ها تلاش كرده به آمريكا، ملل متحد و اروپا به دروغ القا كندكه مجاهدين از افراطيون داعش حمايت مي كنند و با آنها در ارتباط هستند. يك دهه پيش نيز براي باقي نگهداشتن سازمان در ليست تروريستي اين رژيم مدعي بود ساكنان اشرف، زنان انتحاري به كربلا فرستاده و در صدد انفجار تأسيسات آمريكايي در منطقه سبز بوده اند. ياوه هايي كه بطلانش در دادگاه آمريكا، و بخصوص در حكم تاريخي دادگاه پاريس و بسته شدن پرونده ننگين ارتجاعي ـ استعماري 17ژوئن به تمام و كمال به اثبات رسيد.
رئيس شبكه تلويزيوني العربيه در 6ژوييه نوشت: «به نظر ما هم در سوريه و هم در عراق، رژيم ملايان حاكم بر ايران «دشمن ظاهري» اما «هم پيمان پنهاني داعش» است. همه مي دانند كه القاعده و داعش به رغم فرهنگ به شدت شيعه ستيز خود هرگز منافع رژيم ملايان را در هيچ كجا مورد تعرض قرار نداده اند».
آخوند شياد روحاني كه در تمام زمينه هائي كه براي آن در نيويورك دندان تيز كرده بود با شكست مواجه شد. مذاكرات اتمي اش با تمام التماس و درخواست هايش از غرب و حتي با مطرح كردن ظريف بطور علني در مصاحبه با ان بي سي كه اگر با ما برسر اتمي به توافق نرسيم, در انتخابات بعدي محافظه كاران انتخابات را مي برند, سعي كرده بود طرف حساب هاي مذاكره را بترساند, ولي سرش به سنگ خورد. در زمينه حقوق بشر و اعدامها كه آبروئي برايش نمانده. تظاهرات بزرگ سازمان در مقابل ملل متحد با انعكاس هاي گسترده مطبوعاتي كه داشت, سكة يك پولش كرد. او كه تلاش كرده بود با ظاهر سازي و شعارهاي توخالي حقوق بشري و مخالفت با خط احمدي نژاد, هم دستان خونين خود را كه تا مرفق به خون اعدام شدگان آغشته است بشويد و هم از شر تحريم ها كه طناب دارش شده و هرروز تنگ تر مي شود, خلاص شود, هم چوب را خورد و هم پياز را و هر بار به طريقي در زير اين فشار طاقت فرسائي كه انگشت اتهام ميليونها انسان در جهان را پشتوانه خود دارد مذبوحانه سعي مي كند آنرا برروي مجاهدين به مثابة دشمن اصليش برگرداند تا شايد مفري براي خود بيابد. آخرين نمونه آن مصاحبه روحاني در آمريكا است. روحاني در مصاحبه خود گفت كه بزرگترين ضربه را از تروريسم خورده ايم كه آنها دشمنان ما و شيعه هستند. به اين آخوندشياد بايد گفت: دير آمدي اي نگار سرمست.
محمد محدث
كمپ ليبرتي، مهر93

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر