یکشنبه، مهر ۲۰، ۱۳۹۳

وقاحتی که فقط از عهده مقامات جمهوری اسلامی بر می‌‌آید


آژانس ايران خبر
آژانس ايران خبر 93/7/20 :« درحالیکه تخریب محیط زیست در ایران، زندگی هموطنان را در معرض خطر جدی قرار داده و سالانه هزاران قربانی میگیرد، معصومه ابتکار رییس سازمان حفاظت محیط زیست در دولت تدبیر و امید در کنار علی‌ لاریجانی در کنفرانس بین المللی تهران، وضعیت محیط زیست در غزه را مورد بحث قرار دادند.
آیا خانم رئیس قادر هستند برنامه‌های در دست اجرای سازمان محیط زیست در ایران را تشریح نمایند و بگویند جهت
مقابله با تخریب محیط زیست در ایران به غیر از صرف صبحانه با محیط بانان در پارک ملی‌ تنگ آباد چه اقدامات موثری انجام داده اند؟؟
از ایشان باید پرسید آیا برنامه‌ای جهت جلوگیری از نشر فاضلاب به سیستم آب آشامیدنی در دست اجرا دارید؟ راهکار دولت تدبیر و امید و سازمان محیط زیست در مورد بزرگترین بحران کم آبی‌ و بی‌ آبی‌ چیست؟ از ایشان میبایست پرسید چگونه می‌توان با آلودگی‌ آب رودخانه‌ها مقابله کرد
باید از گروگانگیر سابق پرسید برنامه هایی که برای مقابله با خشک شدن دریاچه ارومیه وعده داده بود چیست؟.حسن روحانی نیز البته اولین وعده کمپین انتخاباتی اش نجات دریاچه ارومیه بود!
رئیس سازمان محیط زیست به جای نگرانی برای محیط زیست غزه باید توضیح دهد کدام راه حل را برای جلوگیری از نابودی جنگل‌های ایران در نظر دارد.
ایشان موظف است توضیح دهد آنچه که برای مقابله با آلودگی‌ هوای شهر‌های بزرگ انجام داده، نام ببرد! در مورد دفعه غیر اصولی زباله‌های صنعتی، بیمارستانی و شهری چه کردید؟
دولتِ روحانی که وعدهٔ احیای آن‌را داده بود، کاملا خشک شد و به کویر ارومیه تبدیل شد، و ۲.۵ میلیارد دلار بودجه که روحانی هنگام سر دادن شعار‌های انتخاباتی به اعتراف خودش جهت نجات دریاچه ارومیه دریافت کرده مشخص نیست کجا هزینه شده
به مردم ایران پاسخ دهید : " دو و نیم میلیارد دلار را کجا هزینه کردید؟ "
منبع: مردم رپورت ».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر