دوشنبه، بهمن ۱۳، ۱۳۹۳

سرانجام مبارزات دو مبارز که قصد ازدواج داشتند


 
Negar 01411
بام-کوروش هادی زاده مقام سوم تکواندوی کشور از قتل و تجاوز عشق خود دنیا در زندان میگوید

خبرگزاری بام،ارگان بنیاد اکبر محمدی با آگاهی از وقوع قتل و تجاوز دنیا در زندان به سراغ کوروش هادیزاده مقام سوم تکواندوی کشور که هم رزم دنیا بوده است میرود . کوروش هادیزاده علاوه بر مقام سوم تکواندوی کشور از مربیان مطرح و برجسته کشور نیز بوده است , کوروش و دنیا در عالم زیبای مبارزات قصد ازدواج با یکدیگر را داشتند اما این ازدواج به پایان نرسیده بود چون عمر دنیا به بدترین شکل دردناک به پایان رسیده بود . خبرنگار سایت خبرگزاری بنیاد اکبر محمدی از کوروش هادیزاده میخواهد خلاصه ای از خودش و دنیا را بطور ساده بازگو کند که او اینگونه زبان باز میگشاید:

بنده با توجه به افکار و اهدافی که در سر داشتم حدود 20 سال است که در داخل کشور کار مبارزاتی میکردم و برای آگاهیو اطلاع رسانی به هموطنان خوب کشورم از هیچ کوششی دریغ نمیورزیدم تا جایی که دیگر فضا برای اینجانب بسیار تنگ و تنگ تر شدو تهدیدهای وزارت اطلاعات روی موبایل من مسج میشدبه همین خاطر 4 بار دستگیر و زندانی شدم این سابقه مبارزاتی من به الان برنمیگردد بلکه برمیگردد به نوجوانی من یعنی وقتی که جوان بودم بههمراه دو تن از دوستانم یک گروه سیاسی زیرزمینی تشکیل داده بودیم و علیه رژیم خامنه ای کار اطلاع رسانی میکردیم که این برای رژیم گران می آمد و به همین خاطررژیم برای دستگیری ما تلاش زیادی میکرد .
بعدها به حمایت از خاتمی پرداختم و به نفع او وارد انتخابات شدم و فعالیت میکردم و گهگاه هم مطالب و مقالاتی برای روزنامه های خرداد.آریا و دیگر روزنامه ها مینوشتم ولی خیلی زود متوجه شدم که رژیم از پایه و اساس خراب است , من در جنبش کوی دانشگاه تهران در ۱۸ تیر ۱۳۷۸ هم شرکتداشتم چه کنم که بدشانسی آوردم و دستگیر شدم اما پس از آزادی به این نتیجه رسیدم که کار سیاسی را همراه با کار فرهنگی دنبال کنم چون برای من مهم , آگاهی قشرخاموش جامعه بوده است بنابراین در همین زمان بود که با یک خانم مبارز آشنا شدم ما پس از آنکه مدتی در کنار هم مبارزه کردیم و با روحیات هم بیشتر آشنا شدیم با هم قرارازدواج گذاشتیم ولی این دوست مبارزم پس از مدتی دستگیر شد و به شدت شکنجه شد و حتی متاسفانه به او تجاوز شده بود چون او به شدت مقاومت میکرد او پس از آزادی , از شکنجه ها و تجاوزی که به او شده بودچون او به شدت مقاومت میکرد او پس از آزادی , از شکنجه ها و تجاوزی که به او شده بود افشا گری کرده بود به همین خاطر رژیم احساس خطر کرد و او را دوباره دستگیر نمود و بازجو هم در زمان بازجویی با بیرحمی با پوتین بارها به سر او ضربه وارد ساخته بود بطوریکه کار او در همان ابتدا به جراحی و به فلج شدن کشید و سپس نیز پس از مدتی جانش را در این راه مقدس از دست داد و این درحالیست که پدر زندانی سیاسیاو که هم اینک در زندان بسر میبرد متاسفانه از مرگ دخترش دنیا بی خبر است دیگر اعضای خانواده دنیا نمیخواهند پدرش را از مرگ دخترش با خبر سازند چون او چندبار در زندان دچار سکته قلبی شده بود و دردناکتر آنکه ,خواهر قسم خورده دنیا در آمریکا هم وقتی از کشته شدن دنیا با خبر شد دیگر طاقت زنده ماندن را از دست داد بطوریکه بلافاصله خودکشی کرد و برای همیشه از میان ما رفت , من اینجا آمدم که رسالت خودم را که مربوط به خبر مرگ مظلومانه دنیاست عملی سازم , من رسالت خود دیده و میبینم که این جنایت بزرگ و غیر انسانی در حق دنیا را برای دنیا افشا کنم.
امیدوارم که فضاهای مجازی و رسانه های ماهواره ای مظلومیت دنیا را کمی تو ذهنشان تجسم کنند و او را جای دختر و یا خواهر خودشان در نظر بگیرند و کمی به یاد مقاومت او در زیر شکنجه ها بیفتند و من زخم خورده را در این کشور و پدر زخم خورده او را در زندان یاری کنند و نگذارند که خون دنیا به هدر رود هم اکنون نیز یکی از دوستان دنیا و من که یک خانم در داخل ایران بود و در حال نوشتن کتاب در مورد مورد مظلومیت و صدای دنیا بود در منزل خود توسط نیروهای امنیتی دستگیر و زندانی شده است و متاسفانه این کتاب هم توسط آن نهاد امنیتی ضبط شده است .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر