چهارشنبه، اسفند ۱۳، ۱۳۹۳

مریم رجوی: فراخوان به همبستگی عموم مردم از هر دین و آیین با خانواده شهیدان واحاله پرونده جنایت‌های رژیم به دادگاه بین‌المللی جنایی

اعدام شش زندانی سیاسی اهل سنت جنایت ضد بشری است و سکوت به بهانه مذاکرات اتمی همدستی است
مریم رجوی: فراخوان به همبستگی عموم مردم از هر دین و آیین با خانواده شهیدان واحاله پرونده جنایت‌های رژیم به دادگاه بین‌المللی جنایی

خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران شهادت قهرمانانه شش زندانی سیاسی اهل سنت، فرزندان دلیر مردم کردستان را که سحرگاه چهارشنبه 13 اسفند توسط دژخیمان رژیم آخوندی در زندان گوهردشت به دار آویخته شدند، به مردم کردستان و اهل سنت و به‌ویژه خانواده این شهیدان تسلیت گفت و از عموم مردم ایران از هر دین و مذهب و مرامی خواست به همبستگی با خانواده شهیدان و اهل سنت در سراسر کشور برخیزند.
خانم رجوی خواستار محکومیت قاطع این اعدام‌های خودسرانه و جمعی از سوی جامعه بین‌المللی به‌ویژه دبیر کل و شورای امنیت ملل متحد و اتحادیه اروپا و آمریکا و اقدام فوری برای توقف این روند جنایت‌کارانه و ارجاع پرونده جنایت‌های رژیم آخوندی به‌ویژه اعدام زندانیان سیاسی به دادگاه بین‌المللی جنایی شد. وی افزود اعدام جنایت‌کارانه جوانان برومند اهل سنت در حالی است که نیروی تروریستی قدس و شبه‌نظامیان مزدورش بی‌وقفه به کشتار بی‌رحمانه اهل سنت در عراق مشغول‌اند.
اعدام این 6 زندانی سیاسی و ده‌ها اعدام دیگر در همزمان با دور جدید مذاکرات رژیم ایران و دولت آمریکا بر سر پروژه اتمی در مونتروی سوییس صورت می‌گیرد. سکوت و بی‌عملی در برابر این جنایات ضد بشری تشویق این رژیم به ادامه این جنایات و عملاً به معنی همدستی با این رژیم در تشدید سرکوب و کشتار است که رژیم ایران برای جلوگیری از خیزش‌های مردمی همزمان با مذاکرات اتمی به آن به‌شدت نیازمند است.
دژخیمان فاشیسم دینی حاکم بر ایران شش زندانی سیاسی اهل سنت کرد، آقایان حامد احمدی 33 ساله، جهانگیر و جمشید دهقانی (دو برادر 28 و 29 ساله)، کمال مولایی 30 ساله، صدیق محمدی 28 ساله و هادی حسینی 31 ساله در حال اعتصاب غذا و در شرایطی که در اثر ضرب و شتم گاردهای جنایتکار مجروح بودند، به دار آویختند. آن‌ها صبح سه‌شنبه از بند 10 زندان گوهردشت برای اجرای حکم اعدام به سلول‌های انفرادی بند قرنطینه زندان منتقل‌شده بودند.
این زندانیان ازجمله ۳۳ زندانی سنی مذهب بودند که در بیدادگاههای رژیم آخوندی به اتهام آخوند ساخته «تبلیغ علیه نظام، افساد فی‌الارض و محاربه» متهم و به اعدام محکوم‌شده‌اند.
رژیم آخوندی از تحویل اجساد شهیدان به اعضای خانواده آن‌ها ازجمله پدران و مادران سالخورده و کودکان خردسال که در تمامی طول شب در پشت در زندان در سوز سرما در انتظار به سر بردند، خودداری کرده و اجازه انتقال به زادگاهشان در کردستان را نمی‌دهد. ظاهراً دژخیمان در وحشت از اعتراضات مردمی در کردستان می‌خواهند پیکرها را در گورستانی در کرج صدها کیلومتر دورتر از خانه و خانواده‌شان دفن کنند.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
13 اسفند 1393 (4 مارس 2015)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر