سه‌شنبه، فروردین ۱۱، ۱۳۹۴



خبرگزاري فارس وابسته به سپاه پاسداران در 11 فروردين 94 خبر داد كه “21 تُن دارو و مواد غذایی بامداد امروز سه شنبه برای کمک به مجروحان و آسیب دیدگان درگیری‌های یمن بارگیری و ارسال شد. ناصر چرخ ساز رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در این خصوص با بیان اینکه این پنجمین مرحله امدارسانی به مردم یمن می‌باشد، یادآور شد که 19 تُن از این کمک‌ها دارو و تجهزات پزشکی و دو تُن نیز مواد غذایی می‌باشد. وی افزود: در 4 مرحله قبلی 50 تُن دارو، تهیزات پزشکی، اقلام زیست محیطی و مواد غذایی ارسال شده است. رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر یادآور شد که در صورت اعلام نیاز طرف یمنی آمادگی داریم که تجهیزات بیشتر و همچنین نیروی امدادی و پزشکی به یمن ارسال کنیم.“
خبرگزاري فارس سپاه پاسداران در اين خبر نگفته كه ناصر چرخ ساز 4 محموله 50 تني كه مارس 2015 به يمن ارسال شد و محموله اخير 21 تني را چگونه ارسال كرده است؟
اخبار موثق دروني حاكي است كه هلال احمر هيچ محموله را به يمن ارسال نكرده است هم 4 محموله 50 تني ماه مارس 2015 و هم محموله 21 تني اخير را سپاه پاسداران به يمن ارسال كرده است البته در پوش و آرم هلال احمر!
4 محموله 50 تني شامل تجيهزات و تسليحات نظامي بود كه توسط شركت هواپيمائي ماهان از فرودگاه مهرآباد به صنعا سپاه قدس ارسال كرد.
بعداز عمليات توفان قاطع ارسال سپاه قدس به يمن متوقف شده بود. محموله 21 ارسالي امروز حالت آزمايشي و چك كنترل بعداز عمليات توفان قاطع را دارد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر