سه‌شنبه، اسفند ۱۲، ۱۳۹۳

افشای یک فقره اختلاس ۱۲میلیارد تومانی در نظام ولایت‌فقیه

تاريخ: AM 6:27:44 1393/12/12

افشای یک فقره اختلاس 12میلیارد تومانی




رسانه‌های رژیم از یک فقره اختلاس 12میلیارد تومانی در کمیته به‌اصطلاح امداد خمینی دجال خبر دادند این اختلاس سه میلیون و پانصد هزار دلاری در شهرستان تویسرکان انجام شده است. خبرگزاری حکومتی ایسنا نیز در گزارشی درباره گستردگی اختلاس و دزدی در رژیم آخوندی میزان را توسط مقامهای دست اول رژیم 13هزار میلیارد تومان برآورد کرده است.

رسانه حکومتی ایسنا طی گزارشی با تأکید بر این‌که فقط رقمهای بزرگ را جمع زده، میزان اختلاس در حکومت آخوندی را بالغ بر 20هزار میلیارد تومان در سه سال گذشته مشخص کرده و می‌نویسد: از سال 90 تا امروز بیش از 13هزار میلیارد تومان اختلاس و فساد مالی در کشور کشف شده که عاملان آنها تنها چهار نفر بوده‌اند. اما رئیس قوه قضاییه از یک پرونده شش هزارو 500میلیارد تومانی هم صحبت کرده که هنوز جزئیات آن مشخص نیست.

در ادامه این گزارش آمده است که رژیم آخوندی از نظر اختلاس و فساد اقتصادی از میان 175 کشور جهان در جایگاه 136 قرار دارد.

این رسانه رژیم تأکید می‌کند کارشناسان اقتصادی معتقدند این 4 رقم اختلاس که توسط سردمداران و کارگزاران ارشد رژیم از جمله مه‌آفرید امیرخسروی، بابک زنجانی سعید مرتضوی دادستان به‌اصطلاح انقلاب رژیم و محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور قبلی آخوندها انجام شده است باعث تورم 49 درصدی کشنده‌ای شده است. رحیمی با دو میلیارد و 850هزار میلیون تومان اختلاس در رتبه چهارم و سعید مرتضوی با چند میلیارد تومان دزدی در ردیف سوم جدول دزدیهای رژیم قرار دارند.
آخوند علی یونسی دستیار ویژه آخوند روحانی در زمینه گستردگی فساد در رژیم آخوندی در عین تلاش برای نسبت دادن این دزدیها به جناح رقیب اعتراف کرد: در دوره 8ساله رئیس‌جمهور پیشین موضوع اختلاس نهادینه شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر