راجر فدرر، قهرمان پیشین مسابقات تنیس «دبی دیوتی فری» روز شنبه در یک مسابقه تنگاتنگ بر نواک جوکوویچ با نتیجه ۶-۳، ۷-۵ پیروز شد و هفتمین دور قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد.
به گزارش خبرگزاری رسمی امارات، وام، این مسابقات در حضور شیخ حشربن مکتوم آل مکتوم، رئیس فدراسیون تنیس امارات و شیخ احمد جابر الصباح رئیس فدراسیون تنیس آسیا در دبی برگزار شد.

فدرر چهارمین بازیگر تنیس است که از سال ۱۹۹۱ تا کنون بیش ۹۰۰۰ برد در کارنامه ورزشی خود دارد، و در کنار مسابقات دبی، او هفت بار نیز در مسابقات ویمبلدون و هاله جام قهرمانی را از بدست آورده است.

فدرر این بازی را سخت توصیف کرد و گفت: «ست اول متعلق به من بود، اما ست دوم بیشتر به او تعلق داشت. او فرصتهای زیادی را بوجود آورد. من به سختی سرویسهای او را می‌گرفتم. وقتی سرویسهای من به اندازه کافی سنگین نبود، او فرصتهای زیادی برای وارد آوردن فشار بر من داشت.»

جوکوویچ هم از فدرر ستایش کرد و گفت: «بنظرم بازی خوبی بود. خیلی با هم اختلاف نداشتیم، با امتیازهای کمی مرا برد. فکر می‌کنم می‌بایست تهاجمی‌تر بازی می‌کردم.»

مسابقات بین المللی تنیس دبی همه ساله در این شهر ساحلی خلیج برگزار می‌شود و چهره‌های سر‌شناس تنیس در آن به رقابت می‌پردازند.