چهارشنبه، اردیبهشت ۰۶، ۱۳۹۶

#ایران# حمله مجدد خشونت بار گارد ویژه زندان گوهردشت به اعتصاب کنندگان در بند 10

حمله مجدد خشونت بار گارد ویژه زندان گوهردشت به اعتصاب کنندگان در بند ده
چهارشنبه, 06 ارديبهشت 1396 



كانون حمایت از خانواده جان باختگان و بازداشتی ها 6اردیبهشت ۹۶: صبح روز دوشنبه ۴اردیبهشت ۹۶، گارد ویژه زندان گوهردشت کرج به زندانیان اعتصاب غذا کننده در بند ۱۰، حمله کرده و زندانیان را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

به گزارش فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، روز دوشنبه ۴اردیبهشت ماه نیروهای گارد زندان به زندانیان زندان گوهردشت کرج یورش بردند و آنها را مورد ضرب و شتم و اذیت و آزار قرار دادند. گارد با برخوردهای وحشیانه و غیر انسانی در حالی که زندانیان اعتصاب غذا کننده را مورد ضرب و شتم قرار می دادند با فریاد و عربده کشی به زندانیان می گفتند که خبر اعتصاب غذا  و تنبیه خودتان را به رسانه ها می دهید. با شما کاری خواهیم کرد که دیگر جرات انتشار خبر را نداشته باشید.

از طرفی دیگر زندانی عباس یوسفی که در درگیری خونین روز شنبه ۲اردیبهشت ماه به شدت زخمی شده بود همچنان در بیمارستان و در کما به سر می برد در این یورش وحشیانه مردانی، رئیس زندان گوهردشت  خود شخصا به باند مافیایی تحت امرش در زندان می گفت: بزنید با تیزی بکشیدشان من جوابگوی خانواده های آنها هستم.

روز شنبه ۲اردیبهشت ماه زندانبانان ولی فقیه ۲زندانی به نام های عباس یوسفی و بهروز حسینی را بعد از یک هفته نگهداری در سلول انفرادی بند ۱۰زندان گوهردشت کرج به دلیل اعتراض آنها نسبت به انتقال بی موردشان به این بند و اذیت و آزارشان به منظور زهر چشم گرفتن، از بند ۱۰ خارج و به بند ۱ منتقل نمودند و با برنامه ریزی قبلی توسط مردانی رئیس زندان گوهردشت کرج، اخلاقی رئیس بند ۱ و حسن کرد رئیس بند ۶ باند مافیایی که زیر نظر آنها هستند به این ۲زندانی با تیزی و سایر ابزار یورش بردند که به شدت زخمی شدند، در اثر این ضرب و جرح این ۲زندانی به شدت زخمی  و به بیمارستان خارج از زندان منتقل شدند.

حدود یک هفته پیش زندانبانان ولی فقیه  ۸زندانی به نام های محمد آزاد، حسن حسینی، محسن بیگوند، حسین یحیوی، عباس یوسفی، ماشالله رضایی و علی جهانگیری را که نسبت به شرایط غیر انسانی این بند معترض بودند از سالن ۱۸ بند ۶زندان گوهردشت به سلولهای انفرادی سالن ۳۳ بند ۱۰زندان گوهردشت کرج منتقل نمودند. در آنجا تحت شرایط غیر انسانی همراه با شکنجه های روحی و عدم وجود امکانات اولیه انسانی مواجه بودند. این زندانیان در اعتراض به این شرایط دست به اعتصاب غذا زدند و در حال حاضر زندانیان محمد آزاد، حسن حسینی، حسین یحیوی، ماشالله رضایی و علی جهانگیری چند روزی است که در اعتصاب غذا به سر می برند و وضعیت جسمی آنها حاد است.

https://telegram.me/CanoonJb

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر