جمعه، اردیبهشت ۰۸، ۱۳۹۶

#ایران# هاشم خواستار: هر آن ممکن است که با جرقه ای، مردم به خیابان ها آمده و دیگر به خانه بر نگردند

هاشم خواستار: هر آن ممکن است که با جرقه ای، مردم به خیابان ها آمده و دیگر به خانه بر نگردند
جمعه, 08 ارديبهشت 1396 



كانون حمایت از خانواده جان باختگان و بازداشتی ها 8اردیبهشت ۹۶: آقای سید هاشم خواستار نماینده معلمان خراسان در چهارمین قسمت از نامه خود سوالهای مشخصی را از خامنه ای می پرسد و در قسمتی از آن هشدار می دهد: آخرش که مردم به آگاهی رسیدند و به حرکت در آمدند و بر عکس سال 88، تا حصول نتیجه خیابان ها را ترک نکردند آنوقت می خواهید چه کار کنید؟ آقای خامنه ای دارید خود و خانواده و همفکرانتان در نهادهای مختلف را به قربانگاه می برید. اگر کمی به حرکت های اعتراضی مردم دقت کنید سال به سال بیشتر شده و هر آن ممکن است که با جرقه ای، مردم به خیابان ها آمده و دیگر به خانه بر نگردند. قبول کنید با این روندی که در اوضاع اجتماعی و سیاسی کشور روی می دهد، آخرش این اتفاق خواهد افتاد؟.
به قسمت چهارم نامه آقای هاشم خواستار در زیر توجه کنید:
1- آقای خامنه ای چه کسی یا نهادی به شما اجازه داده که میلیون ها انسان را در نهاد های خودساخته ای بکار گیرید که غیر از ضرر هیچ سودی به حال ملت نداشته و در نتیجه مردم از همان دینی که شما مدعی آن هستید، گریزان شده و دین ستیز شوند؟ با این کردارتان شما باید مسئولیت تان در بوجود آمدن میلیون ها بیکار و مردان و زنان کارتن خواب و گور خواب و کودکان کار و 19میلیون حاشیه نشین و 13میلیون فقیرِ مطلق و ... را باید بپذیرید.
2- آقای خامنه ای میلیاردها دلار از بودجه ی عمومی که باید صرف تولید و اشتغال شود را اندر شکم افراد و نهادهای وابسته به خود می کنید که در نهایت بخاطر همین وابستگی آنهابه شما، خود نیز ضربه خورده و بالاخره شما و آنها روزی باید پاسخگوی این ولخرجی ها باشند. آن وقت از سال تولید و اشتغال حرف می زنید؟!!! میلیاردها دلار که هر ساله هزینهٔ جنگ در سوریه و عراق و یمن و ... می کنید برای ملت، دیگر چه باقی می ماند؟
3- آقای خامنه ای آقای عزیزیان برادر زن آقای طبسی که مشاور آقای رئیسی تولیت فعلی استان قدس نیز بود با هزار میلیارد تومان به خارج گریخت. دزدی گرگی های فرزند آقای طبسی که زبانزد خاص و عام است. اکنون نوبت آقای رئیسی تولیت جدید آستان قدس شده که روزانه حدود یک میلیارد تومان به نام فقرا بصورت غذا و آرد و کیک و...بصورت مجانی بین مردمی که حتی یک درصدشان به این ریخت و پاش ها احتیاج ندارند پخش می کند. این پولها چرا صرف اشتغال و بهداشت و آموزش و مسکن و غیرهٔ حاشیه نشینانِ پایتختِ معنوی ایران نشود؟ آقای خامنه ای چطور افتخار می کنید به شهری که شما در آن بزرگ شده اید و پایتخت معنوی ایران است در رژیم شاه 70,000حاشیه نشین و اکنون یک و نیم میلیون حاشیه نشین دارد؟!!
سیاستهای پوپولیستی این تولیت ها مانند آقایان طبسی و رئیسی و شخص شما و دولتمردان است که این وضع را برای مردم مشهد بوجود آورده است. گماردنِ آقای رئیسی برای تولیت استان قدس، توهین به مردم ایران و مشهد نیست؟ با انتشار فایل صوتی آیت الله منتظری نه تنها مردم ایران بلکه جهانیان نیز فهمیدند که توسط ایشان چه قتل عامی از زندانیان سیاسی در تابستان 67 صورت گرفته است.
4- آقای خامنه ای قبل از انقلاب وضعیت اقتصادی ما بهتر از کرهٔ جنوبی بود. کارگران کرهٔ جنوبی تا چند سال بعد از انقلاب در کشور ما کار می کردند اما آنها با داشتن آزادی و دموکراسی و خرید نفت و گاز از ما اکنون جزو 10کشور صنعتی دنیا شده اند که هر کدام از شرکت های کره جنوبی از جمله سامسونگ و ال جی و هیوندا به اندازهٔ دولت ایران در آمد دارند. حال بفرمائید آیا این رهبری شما است که کشور ما را به این روز سیاه نشانده است یارهبران کُره؟ شما به ملت ایران چه داده اید که بشود به آن افتخار کرد؟ تاریخ در مورد شما چه قضاوت خواهد کرد؟
5- آقای خامنه ای فرض کنید اعضای کارخانه ای با 20نفر کارگر و کارمند و مهندس بخوبی دارند کار می کنند و کارخانه از سود معقولی برخوردار است اما توان جذب نیروی بیشتر را ندارد. اما ناگهان از بیرون به مدیر کارخانه فشار آورند که 200نفر کارگر و مهندس دیگر را باید استخدام کند. چه پیش می آید؟ به غیر از اینکه در کارخانه هرج و مرج شود و از سود دهی بیفتد و فساد در آن بوجود بیاید و نهادینه شود، فایدهٔ دیگری دارد؟ این عین حکومت شما است. حکومت های دموکراتیک و آزاد که امثال بنده بدان معتقدیم روز به روز به معنی واقعی کوچک میشوند، نه حکومت شما که کلاغه می خواد راه رفتن کبک را یاد بگیرد راه رفتن خودش را نیز فراموش می کند. نمونه اش خصوصی سازی مخابرات که سپاه به اصطلاح سهام آنرا می خرد که دولت کوچکتر شود (خیلی سپاه فداکاری کرده است !!!)
6- آقای خامنه ای، آقای عبدالفتاح سلطانی از طرف دادگاه نورنبرگ آلمان که جنایتکاران نازی را محاکمه کرد برندهٔ جایزهٔ انساندوستی می شود که حکومت شما این خصوصیت وی را یکی از دلایل محکومیتِ او برای ایشان قرار می دهید!!! آقای عبدلفتاح سلطانی از بهترین حقوق دان های ایران است که به 10سال زندان در حکومت شما محکوم شده. بفرمایید حکومت شما چه مزیت و نسبتی با حکومت نازی ها دارد؟
6- آقای خامنه ای، فقهای شورای نگهبان را شما انتخاب می کنید و تمام کاندیداهای مجلس شورا و مجلس خبرگان رهبری و ریاست جمهوری، توسط شورای نگهبان غربال و تنها کاندیداهایی که در خط شما هستند صلاحیت آنها تایید می شود. بنا بر این شما باید مسئولیت تان در قبال آنچه که در مملکت از جمله فقر، بیکاری، کودکان کار، ارتشاء (رشوه خواری)، اختلاس (دزدی)، زنان کارتن خواب و حتی تحقیر و دربدری ایرانیان فراری از وطنِ عزیزشان و ... را بپذیرید. آیا تمام احزابی که در دولت موقتِ اول انقلاب شرکت داشتند نا صالح و فقط همین هم خطی های شما که کشور را به روز سیاه نشانده اند صلاحیت دارند؟
7- همیشه از طرفداران شما می پرسیدم که عاقبت می خواهید در انتخابات چه کار کنید؟ اکنون می خواهم از شما بپرسم: گیریم در این انتخابات، بتوانید با آرامش، آن را برگزار کنید، آخرش که مردم به آگاهی رسیدند و به حرکت در آمدند و بر عکس سال 88، تا حصول نتیجه خیابان ها را ترک نکردند آنوقت می خواهید چه کار کنید؟ آقای خامنه ای دارید خود و خانواده و همفکرانتان در نهادهای مختلف را به قربانگاه می برید. اگر کمی به حرکت های اعتراضی مردم دقت کنید سال به سال بیشتر شده و هر آن ممکن است که با جرقه ای، مردم به خیابان ها آمده و دیگر به خانه بر نگردند. قبول کنید با این روندی که در اوضاع اجتماعی و سیاسی کشور روی می دهد، آخرش این اتفاق خواهد افتاد؟ آقای خامنه ای 38سال استبداد و دیکتاتوری تحت نام اسلام جواب نداده و کشور در راهی افتاده که برای همه، نیست و نابودی است. البته ملت ایران، ققنوس وار بارها از زیر این خاکستر، سربلند بیرون آمده اند اما از حاکمان اثری باقی نمانده و نام ننگی از خود باقی گذاشته اند. بهتر است استعفا کنید و با خانواده از کشور خارج شوید و از همین دولت بخواهید که از اعضای آن کسی برای مناصب سیاسی کاندید نشود و بدینوسیله زمینهٔ فعالیت احزاب را فراهم کرده تا رئیس جمهور واقعی خود را انتخاب کنند. کاری که مظفر الدین شاه کرد. این برای شما و طرفداران شما بهتر است. می توانید سرنوشت حاکمان قبلی ایران و خاورمیانه و همینطور هواداران آنها را نگاه کنید که به چه روزی افتاده اند! فاعتبرو یا اولی الابصار (پس، از آنچه بر دیگران رفته عبرت بگیرید ای صاحب دیدگان)....


https://telegram.me/CanoonJb

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر