چهارشنبه، اردیبهشت ۰۶، ۱۳۹۶

#ایران# در تجمع امروز تاکسیرانان: قالیباف به جای شعار ایجاد اشتغال ۵ میلیونی شاغلان را بیکار نکند + عکس


  26.4.2017
 

ظهر امروز جمعی از رانندگان تاکسی تلفنی شهر تهران مقابل ساختمان مرکزی شرکت تعاونی تاکسیرانی تهران در اعتراض به وضعیت صنفی خود تجمع کردند.

به گزارش خبرنگارحکومتی  ایلنا، محسن یکی از رانندگان تاکسی که در محل این تجمع حاضر بود به خبرنگار ایلنا گفت:  شماره تلفن 133 که یک تلفن ضروری محسوب می‌شود و راه ارتباطی مردم با رانندگان تاکسی است به علت عدم پرداخت حقوق‌های معوقه، از روز دوشنبه هفته جاری مصادره شده است و در حال حاضر ما هیچ اطلاعاتی در مورد آینده این شماره تلفن در دست نداریم.

این راننده تاکسی با اشاره به عدم توجه مسئولان شهری به این مسئله ادامه داد: مسئولان شهرداری تهران و شخص آقای قالیباف به حداقل‌ درخواست‌های ما توجه نکردند، آنهایی که شعار می‌دهند؛ یارانه‌ها را چند برابر می‌کنیم و چند میلیون شغل برای مردم ایران به وجود می‌آوریم، چرا به مشکلات صنفی تاکسیرانان توجه نمی‌کنند. مسئولان حمل و نقل مسافری شهرداری تهران بدون انجام طرح‌‌های تحقیقاتی سامانه‌های مسافربری را در شهر راه‌اندازی کردند که باعث شده همکاران ما که برای تردد در شهر عوارض شهرداری و مالیات پرداخت می‌کنند وضعیت مناسبی نداشته باشند
.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر