یکشنبه، اردیبهشت ۱۰، ۱۳۹۶

#ایران# شروع اعتصاب غذای زندانی سیاسی اسماعیل عبدی اعتصاب


 30.4.2017

 

امروز ۱۰اردبهشت اولین روز اعتصاب غذای اسماعیل عبدي شروع گردید. اسماعیل عبدی قبلا گفته بود که از روز ۱۰ اردیبهشت دست به اعتصاب غذا خواهد زد، اعتصاب غذای عبدی مورد حمایت حمایت کانون صنفی فرهنگیان اسلامشهر قرار گرفت
به نام خداوند جان و خرد
اردیبهشت یادآور جانفشانی و تلاش بی وقفه انسانهای وارسته و فرهیخته ای همانند دکتر خانعلی و دکتر مطهری است.هر سال به یاد این عزیزان معلمان و دانش آموزان یاد و خاطره این عزیزان را گرامی می دارند.اما دل خانواده یک معلم بخاطر زندانی بودن همسر و پدر معلمشان شکسته شده است.آقای اسماعیل عبدی دبیر ریاضی همچون سلف خودش به خاطر دفاع از حقوق معلم و دانش آموز و نظام آموزشی کارآمد اکنون زندان است و باید پنج سال دیگر هم به دور از خانواده باشد.خطاب ما فرهنگیان و بخصوص جناب اسماعیل عبدی به شما مسئولان دولتی و حکومتی خصوصا ریاست قوه قضاییه اینست که.
عزیزان بدانید ما فرهنگیان دوستدار هر تفکر ناب انسان دوستانه هستیم.
ما اعضای کانون صنفی معلمان اسلامشهر، معتقد هستیم که با تغییر نگرش شما مسولان ، می توان آرامش را به محیط و زندگی استادان محترم و ارجمند جامعه فرهنگیان شاغل و بازنشسته بازگرداند. در نهایت در نگاهی به آینده نزدیک، شما مسولان محترم، از ما فرهنگیان، درباره مدیریت کلان کشور، نظرخواهی خواهید کرد و محبوبیت، دلسوزی، اعتماد و محبت فرهنگیان راه گشای پیشرفت همه جانبه ، برای کشور عزیزمان، باشد.
در این بیانیه که به تاریخ دهم اردیبهشت منتشر شد، کانون صنفی معلمان در پایان خواستار آزادی هرچه سریعتر  آقای اسماعیل عبدی شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر