پنجشنبه، بهمن ۱۰، ۱۳۹۲



2:26:09 PM 1392/11/10
محجوب نماینده مجلس ارتجاع
محجوب نماينده مجلس ارتجاع

محجوب نماينده مجلس ارتجاع: فردا بايد پاسخ بدهيم. فقرا از ما نخواهند گذشت

محجوب نماينده مجلس ارتجاع در مورد افزايش 5درصد قيمت فرآورده های نفتی که علاوه بر افزايش دو برابری قيمت بابت حذف يارانه ها روی اين فرآورده ها اعمال خواهد شد، به ايادی رژيم هشدار داد که: فقرا از ما نخواهند گذشت.
محجوب گفت: امسال 2جور داريم مجوز افزايش قيمت به حاملهای انرژی می دهيم و اين فشار سنگينی است که فقرا بايد تحمل کنند، خانواده های ضعيف شهری بايد تحمل کنند. مرتب در اين تبصره2 دستور افزايش قيمت می دهيم. بعد در تبصره 21 هم يک دستور کلی آورده ايم، دوباره افزايش قيمت.
محجوب با حمله به رقم سازيهای باند رقيب در بودجه 93، فاش کرد در اين بودجه هدف رساندن قيمت فرآورده های نفتی به حداکثر است. وی گفت: بودجه نوشته ايد سراپايش مجهولات است. فقط معلومش در اين بند اين است که می خواهيد 5درصد از جيب فقرا در بياوريد. اين چه جور بودجه نويسی است؟ پس بودجه نويسی برای چيست؟ کدام مبلغ در محل خودش است؟ وقتی می خواهيم يک بار افزايش قيمت بدهيم و پول بزرگی از بنزين، از گازوئيل، از همه چيز مردم بگيريم، چرا خرده خرده و ريز ريز؟ اگر می خواستيد بگيريد يکجا می گرفتيد. اين چيزها را وقتی می گيرند که به مردم تخفيفی داده باشيد، قيمت طبيعی اعمال کرده باشيد، قيمت پايين اعمال کرده باشيد. حالا که می خواهيد برويد به سمت حداکثر قيمت، اينها ديگر چيست که عليه فقرا وضع می کنيد. فردا همه ما بايد پاسخ بدهيم. هم در دنيا و هم در آخرت. فقرا از ما نخواهند گذشت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر