پنجشنبه، بهمن ۱۰، ۱۳۹۲

* تجمع دامداران یزد در مقابل استانداري
* قطع شدن چند سایت صدا و سیما به دلیل بی‌پولی!




تجمع دامداران یزد در مقابل استانداري


روزنامه جمهوری اسلامی : ده‌ها نفر از گاوداران استان يزد به دليل مشكلات مالي و گراني خوراك دام صبح ديروز در مقابل استانداري يزد اجتماع كردند و خواستار رسيدگي به مشكلاتشان شدند. آنها به خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي گفتند: روزانه 600 تن شير توليد مي‌كنيم و هر كيلو 1000 تومان به شركت تعاوني مي‌فروشيم و در همين حال بايد خوراك دام هر كيلو 1150 تومان، سيلو 160 تومان، يونجه 1000 تومان، تفاله 850 تومان خريداري نمائيم با اين اوصاف براي ما مقرون به صرفه نيست و توانايي تأمين هزينه دامهاي خود را نداريم. اين دامداران مي‌گويند: شير را بايد با بهترين كيفيت توليد كنيم و با التماس بفروشيم و خوراك دام با بدترين كيفيت و با قيمت بالا و با التماس بخريم. آنها با نشان دادن دست‌هاي پينه بسته خود به خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي گفتند: مشكلات خود را بارها با نماينده مجلس و معاونين استانداري در ميان گذاشته‌ايم ولي تاكنون نتيجه‌اي نگرفته ايم. آنها خواستار صدور دستوري براي حل مشكلاتشان از سوي رئيس‌جمهور و اقدام وزارت كشاورزي شدند
قطع شدن چند سایت صدا و سیما به دلیل بی‌پولی!
عصر خبر: به دليل پرداخت نكردن بدهي معاونت رسانه هاي مجازي صدا و سيما به برخي از شركت هاي طرف قرار داد تعدادي از سايت هاي تحت پوشش اين معاونت از ديروز از دسترس كابران اينترنتي خارج شده است.
از جمله سايت هايي كه از دسترس كاربران خارج شده مي توان به رسانه مهر كه از آن به يوتيوب ايراني و همچنين ايران اسپورت 24 كه از آن به عنوان رايو تلوزيون اينترنتي ورزشي ياد مي شود اشاره كرد.
برخي گمانه زني ها حاكي است صدا و سيما از نظر مالي مشكلي ندارد و سوء تدبير و مديريت نادرست علت اصلي اين امر است.
مشخص نيست با توجه به سرمايه گذاري مالي و انساني سازمان صدا و سيما و جلب مخاطبان بسيار به اين سايت ها چه كسي پاسخگوي اين امر خواهد بود.


[تاريخ مطلب: نهم بهمن ۱۳۹۲ برابر با بيست و نهم ژانويه ۲۰۱۴]

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر