یکشنبه، بهمن ۰۶، ۱۳۹۲

راز طناب کوتاه آتش‌نشانان در مرگ 3 چاه‌کن

روزنامه ایران : ماجرای طناب کوتاه آتش‌نشانان در نجات 3 چاه‌کن در تپه‌های عباس‌آباد پایتخت که مرگ دلخراشی را رقم زد پس از 13روز فاش شد.
ساعت 17 و 30 دقیقه 23 دی‌ماه سال‌جاری گرفتار شدن 3 جوان چاه‌کن در چاه فاضلاب بانک سپه مرکزی تهران به آتش‌نشانی اعلام شد و تیم‌های عملیاتی برای امدادرسانی روانه محل حادثه شدند.
آتش‌نشانان به‌خاطر ترافیک ناشی از پایان ساعت کار ادارات با تأخیر در صحنه حاضر شدند و طناب خود را برای شروع عملیات به داخل چاه انداختند و با یک بدشانسی روبه‌رو شدند چرا که طناب کوتاه بود و آنان برای آوردن طنابی بلندتر به مقر خود بازگشتند ولی هنگامی که دوباره به سر چاه برگشتند تلاش‌هایشان نتیجه‌ای نداد و مشخص شد کارگران چاه‌کن در میان فاضلاب غرق شده‌اند.
یکی از شاهدان این ماجرا که شوکه شده بود گفت: کارگران مشغول لایروبی و کندن چاه فاضلاب ساختمان مرکزی بانک سپه در تپه‌های عبا‌س‌آباد کنار ساختمان راه‌آهن و وزارت راه و شهرسازی بودند که ناگهان با هجوم فاضلاب مواجه شدند.
وی در ادامه گفت: پس از شنیدن صدای کمک کارگران که 2 تن از آنان با هم برادر بودند برای کمک رفتیم و کارگر چهارم هم که قصد نجات خود را داشت در وسط چاه گرفتار شده بود.
این مرد افزود: به دلیل‌ترافیک که همزمان با تعطیلی کارمندان بانک سپه، راه‌آهن و وزارت راه و شهرسازی بود آتش‌نشانی با تأخیر قابل توجهی رسید ولی متأسفانه طناب کافی با خود نداشتند و دوباره برای تهیه یک طناب بلندتر به ایستگاهشان برگشتند و در هنگام مراجعه دوباره متأسفانه 3 کارگر که میان فاضلاب گرفتار شده بودند به کام مرگ فرو رفتند و فقط کارگر چهارم که در میانه چاه گرفتار بود نجات یافت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر