چهارشنبه، بهمن ۰۹، ۱۳۹۲

6:19:01 AM 1392/11/9
همیاری با سیمای آزادی
همياری با سيمای آزادی

هفدهمين همياری ملی با سيمای آزادی، سرود همبستگی تا پيروزی در گلريزان کمک رسانی به تلويزيون ملی ايران

حمايتهای مردمی از مقاومت، تجديدعهد با رهبری و درودهای آتشين بر شهيدان کهکشان اشرف و ليبرتی در تماسهای بی وقفه هموطنمان از داخل و خارج ميهن
مجموع تعهدات و کمکهای اهدايی به سيمای آزادی:
معادل 4 ميليون و 802هزار دلار
برابر با 14ميليارد و 406 ميليون تومان


هموطنان عزيز،
همياران گرامی سيمای آزادی،
هفدهمين برنامه همياری ملی که از ساعت 17روز جمعه 4بهمن شروع شد با تمديد يکروزه، ساعت 7 و 30دقيقه صبح سه شنبه 8بهمن پايان يافت.
دراين گلريزان همياری که در مجموع 50ساعت ادامه داشت، هموطنانمان از شهرهای سراسر ايران و از 5 قاره جهان از با تماسهای تلفنی و اينترنتی شرکت کردند.
با وجود30 خط ارتباط تلفنی برای وصل تماسها، باز هم انتظار بسياری از همياران تا ساعتها به طول انجاميد که اميدواريم پوزشهای ما را بپذيرند.
در هفدهمين برنامه همياری ملی با سيمای آزادی، مجموع تعهدات و کمکهای اهدايی از داخل و خارج کشور، به 4 ميليون و802هزار دلار برابر با 14ميليارد و 406 ميليون تومان بالغ شد.
در جريان اين برنامه انجمن ها و تشکلهای ايرانيان آزاده در کشورهای مختلف و يکانهای ارتش آزاديبخش ملی و زندانيان سياسی در داخل ميهن اسير، با اهدای کمکهای جمعی خود به سيمای آزادی، ما را رهين منت خود کردند.
بسياری از همياران نيز مانند برنامه های قبلی همياری، هم در داخل و در خارج کشور، به گردآوری کمکها از ديگران پرداختند و سيمای آزادی را در پيشبرد برنامه ياری کردند.
صميمانه ترين سپاس و قدردانی خود را به همه انجمنها، يکانها و همياران گرامی تقديم می کنيم.
اما در ورای کمک رسانی هموطنانمان به سيمای آزادی، آنچه که از آغاز تا پايان هفدهمين گلريزان همياری، بر تمامی تماسها و پيامها پرتو افکند، خاطره تابناک 52 شهيد کهکشان اشرف و 4 شهيد حملات موشکی به ليبرتی بود که در يک کلام، کارزار همه جانبه مردم و مقاومت ايران برای سرنگونی و رهايی ميهن از استبداد دينی را، که در پرتو خون اين شهيدان پرافتخار اوج گرفته است، به تصوير کشيد.
- از درسهای درخشان وتأثيرات عميق و پردامنه و تکان دهندهٴ اسطوره اشرف، تا پيامهای حماسه فداکاری در اعتصاب غذای 108روزه و تظاهرات جهانی بی وقفه برای دفاع از حقوق اشرفيها، حفاظت ليبرتی و آزادی گروگانها.
- از آماده سازی يکانهای ارتش آزادی در داخل ميهن و تظاهرات و حرکتهای اعتراضی در هر زمان و هر مکان و اعتصاب غذا و اعتراض در زندانهای رژيم، تا مقابله با دخالتهای جنايتکارانه رژيم ولايت فقيه در عراق و سوريه و افشای جهانی برنامه اتمی و جنايتها و اعدامهای فزاينده و دعاوی فريبکارانه اين رژيم در سطح بين المللی.
زنان و مردان آگاه و آزاده ميهنمان در تماسهای خود از جای جای ايران و از شهرهای چهار گوشه جهان، يکی پس از ديگری، با درودهای آتشين به شهيدان اشرف و ليبرتی، اين همياری را رنگين کمانی از عشق و حماسه و برخاسته از خون شهيدان کهکشان زهره توصيف کردند که با آن می می توان و بايد کوهها را به حرکت درآورد.
آنها از اعتصاب غذای 108روزه به عنوان حماسه نسلی ياد کردند که مثل شمع آب می شوند و روشنايی می بخشند و راه می گشايند.
گفتند: با درس گرفتن از اين حماسه های فداکاری، ما کمک مالی نمی کنيم، ما عشقمان را به اشرفيها و به مقاومت و به سيمای آزادی هديه می کنيم و هرگز نمی گذاريم صدا و سيمای آزاديخواهی مردم ايران خاموش شود. ما از مسعود ياد گرفته ايم که فدا و قربانی، رمز تکامل است و خون شهيدان اشرفی، حتماً مسيرهای بزرگی را باز می کند.
رزمنده يی از يگان احمد وشاق در اراک، خطاب به اشرفيها در زندان ليبرتی گفت: شما نور اميد در دل مردم کاشته ايد.
و دلاوری از يگان مهدی فتح الله نژاد در تهران تأکيد کرد: ما درس پايداری را از مجاهدان ليبرتی فرا گرفته ايم.
يلان جوامع ورزشکاران، هفدهمين گلريزان همياری را به خاطره جهان پهلوان تختی و همياری او در زلزله بويين زهرا پيوند زدند و گفتند پهلوانان اشرفی بافدای حداکثر خود، اميد مردم جهان شده اند.
عاشقان مصدق بزرگ نيز خروشيدند که آخوندها آرزوی از ميان برداشتن فرزندان مصدق را به گور خواهند برد.
و بالاخره نوجوانان و کودکان نسل چهارم آزاديخواهی و رزمندگی گفتند پول توجيبی و هفتگی خود را جمع کرده اند تا به سيما کمک کنند و با سلام به اشرفيان ليبرتی، شعار يک، دو، سه، صد، هزار اشرف سردادند.
چنين بود شعله های جنبشی توفنده که به شبيخون بزدلانه و حملات جنايتکارانه، با پايداری و رزم صد برابر پاسخ داد. شعله هايی که از عمق دلهای مشتاق آزادی برمی خاست و بر دل دوست می نشست و خواب و خيال دشمن را به کلی آشفته کرد:
«نوری برای دوستان، دودی به چشم دشمنان
من دل بر آتش می نهم، اين هيمه را افزون کنيد
زين تخت و تاج سرنگون، تا کی رود سيلاب خون؟
اين تخت را ويران کنيد، اين تاج را وارون کنيد»
به راستی که اين همياری پيام اعتلای شگرف مقاومت برای سرنگونی، پيام شکست تمامی جنايات و توطئه های طراحی شده برای از ميان برداشتن اين مقاومت و سرود همبستگی تا پيروزی بود.

رئيس جمهور برگزيده مقاومت، خانم مريم رجوي با درود و سپاس بيکران به همه ياران غيرتمندی که برای هفدهمين بار پشتوانه لايزال ايستادگی و استقلال مقاومت مردم ايران را در برابر چشمان جهانيان بارز و برجسته کردند، هفدهمين گلريزان همياری را که 4روز بلاوقفه ادامه داشت، جوشش خون شهيدان و مجاهدين در اشرف و ليبرتی و کوبنده ترين پاسخ اجتماعی و سياسی به ولی فقيه ارتجاع و دست نشاندگان و مزدوران و هم کيشانش توصيف کرد و گفت: جنايت و توطئه های شما بی حد و حصر، اما حمايت و شرف و غيرت فرزندان ايران، جوشان و لايزال و نشانه حتميت پيروزی ارتش آزادی بر سپاه ظلمت و تباهی و آخوندهای ضدبشريست.
خانم رجوی با يادآوری حماسه اعتصاب 108روزه مجاهدان اشرفی و ياران اشرف نشان در سراسر جهان که يک نمونه بی نظير تاريخی است افزود که قهرمانان اعتصاب کننده، اين چنين، پاسخ خود را در روزهای همياری از جامعه و مردم ايران دريافت کردند.
خانم رجوی در 26آذرماه گذشته با به کار گرفتن اهرمهای بين المللی سياسی و قضايی به خاتمه اعتصاب 108روزه فراخوان داد. بيانيه مشترک 2 گروه کار تخصصی و 4 گزارشگر ويژه ملل متحد در 18آذر، ثبت لايحه قانونی حفاظت از ليبرتی و حق پناهندگی کليه مجاهدين ليبرتی در آمريکا، به عنوان مسئول حفاظت آنان در کنگره آمريکا در 21آذر، تصويب ضميمه لايحه بودجه دفاعی ايالات متحده درباره سلامت و امنيت ساکنان ليبرتی در سنا و مجلس نمايندگان آمريکا و سرانجام تصميم دادگاه اسپانيا برای رسيدگی به اتهامات مشاور امنيتی مالکی به خاطر جنايت عليه جامعه بين المللی و کشتار و گروگانگيری در اشرف که در روز 26آذر منتشر شد در اين شمار بود که تماماً با مجاهدت و کارزار شبانه روزی همين ياران و هموطنان محقق شد.
خانم رجوی با درود به يکايک ياران و همياران سيمای آزادی در رزم درخشان 4روزه، خاطرنشان کرد که اين شمه ای از ظرفيتها و ارزشهای والای مردم ايران در نبرد برای آزادی است که فرزندان رشيد ايران آن را در تمام جهان بازتاب دادند. اين نويد صبح درخشان آزادی مردم ايران است.

سيمای آزادی، ضمن نهايت تشکر از رئيس جمهور برگزيده مقاومت و همه ياران و هموطنانی که در هفدهمين برنامه همياری ملی شرکت کردند، بر تعهد خود برای تلاش هر چه بيشتر در جهت رساندن صدای آزاديخواهی مردم ايران و پاسخ گفتن به اين همه اعتماد و لطف بيکران تأکيد می کند.
زبان اين گزارش، از توصيف کيفيتی که در تماسها و پيامهای هموطنانمان نهفته بود، قاصر است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر