جمعه، آبان ۲۶، ۱۳۹۶

#ایران# آمارها دروغ است، حداقل صدهزار نفر در سه استان زیر آوارها مدفون مانده یا زنده به گور شده اند!





 17.11.2017


شبتاب نیوز نوشت: مطابق آمار رسمی دولتی منعکس شده در خبرگزاریهای حکومتی حداقل ١٥٠٠٠ واحد مسکونی صددرصد ویران شده، و دستکم، ٤٥٠٠٠ واحد مسکونی دیگر نیز در سه استان غرب کشور به شدت آسیب دیده است. اگر به طور متوسط درهر واحد مسکونی یک زوج و دو فرزند ساکن بوده باشند تعداد قربانیان فاجعه زلزله هفت و سه دهم ریشتری کرمانشاه بالای صدهزارنفر است، اما به علت خیانت در آوار برداری، قربانیان فاجعه این رخداد دهشتناک زیر آوارها زنده به گور رها شده اند! جان به در برده ها هم از بی آبی و سرمای سوزناک و بی سرپناهی درچنگال مرگ محتوم دست و پا میزنند!
آمارها و اخبار واقعی به اطلاع مردم نمی‌رسد
روزنامه جامعه فردا در تهران نوشت: اخبار غیررسمی و تلفن های آشنایان از نقاط دورافتاده، نشان از شروع یک فاجعه می‌دهند. فاجعه بعد از پایان زلزله.
این روزنامه نوشت: ما در پنهان کردن نتیجه خشم طبیعت نیز به همان روشی عمل می‌کنیم که در منحرف کردن افکار عمومی از نارسایی‌های سیاسی.
روستاها دور از دسترس، جاده‌ها بسته، امکانات ارتباطی قطع شده و بازماندگان و یا داغدیدگان پیر و کودکان، حیرت‌زده هستند. کمبود امکانات، فقدان مدیریت کاردان، کمیته‌های کاغذی مقابله با وضعیت بحرانی، و روابط‌ عمومی‌هایی که کاهش درجه بحران در اطلاع‌رسانی، خط اول دستورالعمل‌های آنان است.
این روزنامه به‌نقل از یک شاهد عینی در روستاهای ثلاث باباجانی نوشت: بیشتر این روستاها ١٠٠درصد تخریب شده‌اند، در روستایی ٣٥خانواری ١٨نفر جان‌ باخته‌اند و در روستاهای دیگر از ٥٠خانوار، تنها ٢خانوار باقی‌ مانده‌اند.
یک شاهد عینی (دیگر) در سرپل‌ذهاب گفت: صحنه‌هایی که اینجا دیدم شبیه عکس‌هایی است که پیشتر از حلب و ادلب دیده بودیم... همه دیواره‌های خارجی ساختمانهای مسکن مهر در محله فولادی این شهر فروریخته‌اند. مدیریت عملیات امداد بسیار ضعیف است. این در حالی است که هر آن ممکن است این ساختمانها با یک پس‌لرزه به‌طور کامل فرو بریزند.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر