سه‌شنبه، آذر ۰۷، ۱۳۹۶

#ایران# دادستان به احمدی نژاد: قهر کردی، بوسه بر تابوت کافر زدی، مادر چاوز بوسیدی! حالا مقابل رهبر می ایستی؟



احمدی نژاد و همپالکی هایش دوباره بست نشین شدند و رفتند شاه عبدالعظیم، خط و نشان کشیدنهای آنها برای قوه قضاییه شروع شد و این تهدیدها همه کسانی را زیر پوشش میگیرد که حرف مخالف بزنند از همه مدرک دارند. راستی این سوال را کسی میتواند پاسخ بدهد که چرا در این حکومت همه از هم مدرک دارند؟
روز ۵آذر، قوه قضاییه، در پاسخ حملات شدیدی که احمدی‌نژاد در آخرین مصاحبه ویدیویی خودش به قوه قضاییه و رئیسش کرده بود،هم دادستان کل منتظری و دادستان تهران جعفری دولت‌آبادی را فرستاد تا با سلاح تهدید او را مجبور به سکوت کنند، اما گویا توپ احمدی‌نژادیها پرتر از این حرفهاست و بقایی معاون احمدی‌نژاد جواب را با شدت بیشتری داد.
منتظری دادستان کل کشور خطاب به احمدی‌نژاد گفت: «آقایی که هشت سال مدیریت کشور را برعهده داشته، اکنون اپوزیسیون قوه قضاییه شده، قهر کردن و خانه‌نشینی، بوسه بر تابوت یک کافر و بوسه بر گونه مادر چاوز و حتی مقابله با رهبری در شناسنامه ‌این فرد وجود دارد ، اگر بخواهم صحبت کنم مطالب بسیاری وجود دارد، این روش درست نیست و سر عقل بیایید، قطعاً اگر شرایط فراهم شود، ساکت نخواهیم نشست» (انتخاب -۵آذر).
بقایی همان روز پاسخ را کف دست وی گذاشت و گفت: «آقای منتظری اگر به جنابعالی برنمی‌خورد و فردا دادستان تهران به اتهام نشر اکاذیب و توهین احضاریه درب منزلمان نمی‌فرستد، بدانید که کار از انتقاد گذشته اما پیشنهاد ما به شما این است که چون قانون، شرع و اخلاق را در حق مردم رعایت نکرده‌اید، پس بهتر است بر اساس خواسته ملت استعفاء دهید!».
آفتاب در همان تاریخ این کنش و واکنش را تحت عنوان: «توپخانه احمدی‌نژادی‌ها به سمت دادستان کل» نوشت: «دقایقی بعد از صحبتهای منتظری کانال دولت بهار که منتسب به حامیان احمدی‌نژاد است، ویدئو سخنان او را منتشر کرده و از همان لحظه توپخانه‎شان را علیه قوه قضاییه به راه انداختند. معاون محمود احمدی‌نژاد که به نظر می‌رسد به سیم آخر زده به‌دلیل این انتقادات از دادستان کل تهران می‌خواهد که استعفا دهد!».
کوچک زاده در همان روز ۵آذر با حمله به دادستان گفت: «جناب منتظری دادستان محترم! این درست میشه؟ این راه اصلاحه؟ شما که همه حرفی را از تریبون عمومی می‌زنید و مخاطبتان هم، هم! پس چرا دادگاه علنی برگزار نمی‌کنید؟».
در یک روز تداخل آتش طرفین به قدری بالا گرفت که تشخیص این‌که کی اول آتش کرده مشکل شد. ایسنا هم در همین روز به‌نقل از جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران نوشت: «دادستان تهران سکوت قوه قضاییه در مقابل چنین ادعاهایی را به منزله‌ بدون پاسخ بودن آنها ندانست و اظهار داشت: تسلیم فشارهای وارده از سوی عده‌یی با هدف حمایت از افراد متخلف یا جریانهای فکری انحرافی، فرقه‌گرایی و جناحی‌گری نخواهیم شد».
دوباره توپخانه احمدی نژاد از همین سایت دولت بهار غرید: «دفتر احمدی‌نژاد در اطلاعیه‌یی از دستگاه قضایی خواست: ما این رفتار ظالمانه در دستگاه قضایی را مصداق روشنی از تصمیمات قانون شکنانه می‌دانیم و انتظار داریم بدون فوت وقت، به اینگونه اقدامات تخریب کننده اعتماد عمومی و آسیب‌زننده به اعتبار و منزلت نظام جمهوری اسلامی ایران پایان داده شود».
کنعانی مقدم در مورد تهدید مشایی که در صورت دستگیری نوار افشاگرانه‌اش منتشر خواهد شد به روزنامه نصف جهان ۶آذر گفت: «این نوع تهدیدات علیه مسئولان، قاضی یا قوه ‌قضاییه و مسئولان انتظامی کشور خودش جرم است. به آقایان توصیه می‌کنیم که از کانال‌های قانونی و با روشهای قانونی به‌دنبال احقاق حقوق خود باشند».
البته رسانه‌های میلی تلاش می‌کنند سرشاخ شدن احمدی نژاد با قوه قضاییه و کلا با راس نظام را در چارچوب جنگ قدرت بازی سیاسی تحلیل و تفسیر کنند و در خواب خرگوشی بگویند که این به جان هم افتادنها موج سازی است! اما واقعیت اصلی این است که دیگر راس نظام توان سر جای نشاندن این پدیده را ندارد!‌ این نانوانی از روزی عیان شد که وی نخستین نافرمانی را در بازی انتخابات با نشان دادن انگشتهای جوهری خودش و بقایی در وزارت بالا برد و عمومی کرد.
از همان روز مشخص شد که وقتی حکومتی در معرض انواع بحرانهای بنیان کن منطقه ای و داخلی قرار گرفته است توان مقابله با تنشهای این چنینی برایش باقی نمیماند! و هر چقدر که به همدیگر هشدار بدهند که در یک کشتی هستیم و سوراخ شدن این کشتی همه مان را غرق خواهد کرد اما این گردابی است که هیچکدام از آن نمیتوانند دور باشند و کناره گزینند به ناچار همه با هم درگیر میشوند و به پرتاب آتش و آتش زا به سمت یکدیگر با شدت روز افزون ادامه میدهند یکدیگر را لو میدهند و در معرفی آن یکی به معرفی خود می پردازند و این چرخه ادامه دارد  تا روزی که عدالت خانه را راه بیاندازیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر