یکشنبه، شهریور ۰۳، ۱۳۹۲

پتیشن امضا برای شهراشرف

https://www.change.org/en-CA/petitions/complete-cut-off-of-water-and-electricity-in-camp-ashraf-war-crime-and-crime-against-humanity?share_id=wFfudajcui&utm_campaign=twitter_link_action_box&utm_medium=twitter&utm_source=share_petition
هموطن عزيز،
از 10 اوت، در حالي كه دماي هوا در گرمترين فصل عراق از مرز 50 درجه سانتيگراد هم عبور كرده، نيروهاي عراقي به خواست رژيم ايران، آب و برق كمپ اشرف، محل استقرار پناهندگان ايراني در عراق، را قطع كرده‌اند و از ورود غذا ، دارو و نيازهاي روزانه جلوگيري بعمل مي‌آورند.
در حالي كه ساكنان كمپ اشرف در سال 2012 مجبور به ترك خانه 26 ساله خود در اشرف شده و به كمپ زندان ليبرتي منتقل شدند، 100 تن از ساكنان بر طبق يك توافق چهارجانبه بين آمريكا، عراق، سازمان ملل و ساكنان، در اشرف باقي مانده‌اند تا از اموال ساكنان اشرف و ليبرتي تا فروش كامل آنها حفاظت كنند. اكنون جان اين صدتن در معرض خطر جدي ميباشد.
سكوت، بي عملي و بي تفاوتي گزينه نيستند. ساكنان اشرف به كمك شما نياز دارند. اين اقدام ضد انساني كه بيشتر به روشهاي مورد استفاده در قرون وسطي شباهت دارد در قرن بيست و يكم صورت مي‌گيرد و ناقض بنيادي ترين حق هر انسان ، يعني حق حيات مي‌باشد. بدون شك، اگر شرايط معكوس نشود، بزودي ما شاهد يك فاجعه انساني خواهيم بود.
با امضاي اين طومار شما كمك خواهيد كرد تا جان پناهندگان بي‌دفاعي كه تحت محاصره دو رژيم ديكتاتوري هستند را نجات دهيد. بي عدالتي در هر جا بي عدالتي در همه جاست.
همين حالا امضاء كنيد…
كميته حمايت از حقوق انساني ساكنان اشرف

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر