جمعه، شهریور ۰۸، ۱۳۹۲

سرهنگ ستاد عبدالباسط سعدالدين: رژيم ايران در سوريه رهبری جنگ را عليه مردم اين کشور در دست دارد
سرهنگ ستاد عبدالباسط سعدالدين عضو شورای فرماندهی حما در مصاحبه با سيمای آزادی گفت: کسی که در سوريه رهبری جنگ را عليه مردم اين کشور در دست دارد رژيم ايران است. وی تأکيد کرد رزمندگان سوری با تمام وجودشان با برادران و خواهرانشان در اشرف و ليبرتی هستند.

سرهنگ ستاد عبدالباسط سعدالدين:
ارتش آزادی در تمام جبهه ها در سوريه دست به پيشروی زده است از جبهه حلب صحبت می کنيم، شهر الخناصر را که شاهرگ اصلی برای رژيم به شمار می رود به طور کامل به کنترل درآورده ايم.
الحمدلله و در جبهه راشدين در شهر حلب تعدادی از مزدوران رژيم را از پای درآورده ايم و بيشتر اماکنی که نيروهای رژيم در آن متمرکز شده شده بودند را تصرف کرده ايم.
در رابطه با فرودگاه نظامی کويرس که به طور کامل به محاصره درآمده است و از 3روز پيش تا کنون دو هليکوپتر در داخل آن منهدم شده اند و از فرود و يا پرواز هر هواپيمايی جلوگيری کرده ايم.
در دمشق در پاسخ به جنايت وحشتناکی که رژيم در 21 اوت به آن دست زد، ارتش آزادی توانست در وسط دژ رژيم اسد، در شهر دوما، تعداد 8 تانک را منهدم کند و 5 تانک و 2نفربر بی.ام.پی را به غنيمت بگيرد.
در شهر دير الزور رزمندگان دلاور آن هم چنان فرودگاه نظامی ديرالزور را در محاصره خود دارند و به مراکز نيروهای رژيم در داخل شهر تهاجم کردند.
در شهر الرقه که فقط دو پايگاه رژيم در آن باقيمانده است که فرماندهی لشگر 17 و تيپ 93 در عين عيسی می باشند. نبردهای سنگين در اطراف لشگر 17 و تيپ 93 در جريان است.
در شهر قهرمان درعا رزمندگان شجاع ارتش آزادی توانسته اند شهر الحاره را به طور کامل آزاد کنند. رژيم ايران به همان شيوه رژيم جنايتکار بشار اسد عمل می کند. آن قدر دروغ بگو، دروغ بگو، تا باور کنند.
کسی که در سوريه رهبری جنگ را در دست دارد رژيم ايران است. حمله شيميايی که در 21 اوت صورت گرفت در دمشق در غوطه غربی و شرقی به دستور مزدور قاسم سليمانی صورت گرفت که از رژيم ايران است. ولی آنها از ترس شروع به دروغ گفتن کردند نخست به خودشان و غرب و همه دنيا که اين اپوزيسيون است که سلاح شيميايی به کار برده است.
آيا عقل قبول می کند که من خودم را با گازهای شيميايی بمباران کنم؟ آيا اين حرف عاقلانه ای است؟
آيا انقلابيون و ارتش آزادی موشکهايی که توانايی حمل کلاهکهای شيميايی داشته باشد در اختيار دارند؟
به طور يقين اين ارتش رژيم جنايتکار (اسد) است که دست به اين عمل زد به فرماندهی مزدوران رژيم ايران و در رأس آنها قاسم سليمانی.
اين رژيم بشار اسد جنايتکار است که مردم بی دفاع بی گناه از زن و کودک و افراد مسن را با گازهای سمی بمباران کرده است و حالا با انواع و اقسام شيوه ها تلاش می کند بازرسان سازمان ملل را گمراه کند و بفريبد.
ما می ايستيم مانند ايستادن انسانی شجاع و با ايمان در کنار هر انسان آزاديخواهی و هر انسانی که خواستار کرامت است. زيرا ما در عصر آزاديها هستيم در مقابل اين فرد جنايتکار و وحشی و خدانشناس می ايستيم. برای همه برادرانمان در کمپ اشرف و همه کمپهای ديگر که توسط رژيم ديکتاتور مورد حمله قرار گرفته اند دعا می کنيم و برای (مجروحان) شفای عاجل آرزومنديم، باذن الله. ما با تمام وجود با آنها هستيم و تکيه گاه و پناه همه ما خدای عزوجل است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر