شنبه، شهریور ۰۹، ۱۳۹۲

8:46:58 PM 1392/6/8
آخوند مصلحی
آخوند مصلحی
کابوس مرگبار ديکتاتوری آخوندی از تحولات منطقه و خطر فزاينده مجاهدين
آخوند مصلحی: مجاهدين بعد از انقلاب ۱۲ هزار نفر را کشتند در حال حاضر اين تجربه در سوريه در حال انجام است استکبار برنامه های سنگينی را برای اين کشور در نظر گرفته است

آخوند مصلحی: مجاهدين از سال 57 تا 75 تعداد 418 عمليات را در تهران سازماندهی کردند سازمان هفته ای 20 عمليات انجام می داد

وزير اطلاعاتٍ خامنه ای در کابينه احمدی نژاد: پادگان اشرف به ظاهر يک پادگان بود، اما مجموعه يی به اندازه نصف يکی از کلان شهرهای ما بود

آخوند مصلحی: ما الآن هم برای تعيين تکليف مجاهدين در عراق با آمريکايی ها مجادله داريم اين در حالی است که حتی سازمان ملل [کوبلر] هم برای از بين بردن اين گروهک با ما همگام است

آخوند مصلحی: اسناد قابل توجهی از همکاری اين گروهک در فتنه88 داريم که پشت پرده آن براندازی نظام بود يعنی همان کاری که در مصر شاهد آن هستيم


خبرگزاری سپاه تروريستی قدس - تسنيم-6شهريور1392
«مصلحی وزير سابق اطلاعات با بيان اين که مجاهدين بعد از انقلاب تعداد ۱۲ هزار نفر را کشتند، اما با وجود اين، صدای هيچ يک از سازمانهای حقوق بشر در نيامد، افزود: در حال حاضر اين تجربه در سوريه در حال انجام است.
مراسم رونمايی از کتاب خوابگردها عصر امروز 6شهريور همزمان با سالروز مبارزه با تروريست توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی در فرهنگسرای انديشه رونمايی شد.
مصلحی در اين مراسم که با حضور شخصيتهای مختلف فرهنگی و سياسی برگزار شده بود با انتشار اين کتاب گفت: اميدوارم انتشار اين کتاب شروع کار تازه يی برای آشنايی نسل امروز و آينده برای شناخت مجاهدين و ديگر مجموعه های اين چنينی باشد. فضای ترورها را نمی شود در قالب کتاب برای نسل جوان تبيين کرد. نشان دادن اين که در تهران وضعيت اين گونه اقدامات چگونه بوده کار دشواری است.
مصلحی در ادامه به اوضاع سوريه اشاره کرد و با بيان اين که عملکرد سازمانهای حقوق بشر در قبال سوريه همانند همان کاری است که برای ايران در برابر ترورهای مجاهدين انجام دادند گفت: مشابه اقداماتی که در چند سال گذشته در ايران وجود داشت در سوريه نيز ديده می شود اما کسی به اين نوع اقدامات اعتراض نمی کند. در روزهای اخير شاهد طراحی های جديد آمريکا، عربستان، قطر و ترک ها برای مطرح کردن بحث شيميايی در سوريه بوديم. مطابق اسنادی که در دست است طراحی اين نوع اقدامات از جانب اين کشورها بوده است اما استکبار رسانه يی اجازه نمی دهد اينها به گوش جهانيان برسد. اسناد نشان می دهد که محموله های شيميايی از کجا وارد سوريه می شوند و چگونه به خدمت معارضين درمی آيند. پشت تمام اين اقدامات آمريکاست که آن را سرمايه گذاری کرده است. از حدود دو ماه پيش اطلاع داشتيم که قرار است چنين اتفاقاتی برای سوريه بيفتد و استکبار برنامه های سنگينی را برای اين کشور در نظر گرفته است.
مصلحی در ادامه به آمارهای به دست آمده از اقدامات تروريستی مجاهدين اشاره کرد و يادآور شد: مجاهدين از سال 57 تا 75 تعداد 418 عمليات تروريستی را در تهران سازماندهی کردند. ميانگين اين عملياتها نشان می دهد که سازمان هفته ای 20 عمليات تروريستی را انجام داد.

وزير سابق اطلاعات با بيان اين که ضربه مجاهدين تنها منحصر به ايران نبود افزود: مجاهدين در عراق در پادگان اشرف مستقر بودند که به ظاهر يک پادگان بود اما مجموعه يی به اندازه نصف يکی از کلان شهرهای ما بود که در آن امکانات متعدد رفاهی نيز در نظر گرفته شده بود. جنايت مجاهدين فقط عليه ايران نبود بلکه عراق را هم دربر می گرفت. در پيگيريهايمان برای جمع کردن پادگان اشرف به اين نتيجه رسيديم که بسياری از عشاير عراق نيز زمينهای خود را برای توسعه پادگان اشرف از دست دادند.
دقيقاً زمانی که آمريکايی ها به عراق حمله می کنند و صدام را از بين می برند مجاهدين چهره عوض می کنند و برای از بين بردن صدام با آمريکا وارد همکاری می شوند. به همين خاطر است که ارتش آمريکا در داخل عراق اعلام می کند که پادگان اشرف تحت الحمايه آنهاست. در حال حاضر نيز آمريکا از اين گروهک حمايت می کند. ما الآن هم برای تعيين تکليف مجاهدين در عراق با آمريکايی ها مجادله داريم؛ اين در حالی است که حتی سازمان ملل هم برای از بين بردن اين گروهک با ما همگام است.
مصلحی در ادامه به اهداف آمريکا در رابطه با حذف نام گروهک مجاهدين از ليست گروهک های تروريستی اشاره کرد و ادامه داد: آمريکايی ها اين کار را انجام دادند چون می خواهند از آنها استفاده کنند. در حال حاضر مجاهدين نمی توانند خيلی از اقدامات جدی را انجام دهند. علاوه بر اين رويکرد مبارزاتی آنها مانع از اين می شود که وارد مباحث اطلاعاتی شوند.
وی مهم ترين بهره برداری آمريکا از گروهک مجاهدين را در خصوص فتنه سال 88 دانست و گفت: مباحث فتنه را نبايد کنار بگذاريم. اسناد قابل توجهی در دست داريم که حمايت از همکاری اين گروهک در قضيه فتنه دارد. پشت پرده فتنه، براندازی نظام بود؛ يعنی همان کاری که در مصر شاهد آن هستيم.
علاوه بر اين تحريم، تلاش برای فشارهای حقوق بشر، انجام عمليات روانی و ايجاد ائتلاف منطقه يی عليه ايران از ديگر اقدامات مجاهدين در سالهای اخير است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر