شنبه، شهریور ۰۹، ۱۳۹۲

8:46:58 PM 1392/6/8
شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ايران
وزير اطلاعات سابق ملايان: سازمان ملل برای از بين بردن مجاهدين با ما همگام است
ضرورت گزارش شفاف از روابط کوبلر و يونامی با رژيم ايران درباره مجاهدين و قطع فوری اين ارتباطات
مصلحی: اشرف نصف يکی از کلان شهرهای ما بود، برای جمع کردن آن به اين نتيجه رسيديم که عشاير عراق زمينهای خود را برای توسعه آن از دست دادند!
نقش مجاهدين ايجاد وحدت ميان گروه های اپوزيسيون و ائتلاف منطقه يی است و جای پای آنها را در افغانستان، عراق، سوريه و مصر می توان ديد


سردژخيم حيدر مصلحی، که تا چند هفته پيش وزير اطلاعات رژيم آخوندی بود، در روز چهارشنبه 6شهريور، با ابراز وحشت از استقبال مردمی از مجاهدين گفت: هدف ما «خنثی کردن اقدامات تبليغی برای تطهير سازی مجاهدين است. استکبار می خواهد عملکرد مجاهدين را تطهير کنند به همين خاطر اين سازمان را از ليست ترور خارج کرد». وی افزود نقش مجاهدين «ايجاد وحدت ميان گروه های اپوزيسيون» و «ايجاد ائتلاف منطقه يی عليه رژيم ايران است» و «به راحتی می توان جای پای آنها را در افغانستان، عراق، سوريه و مصر» ديد (خبرگزاری حکومتی ايسنا، خبرگزاری نيروی قدس تسنيم، باشگاه خبرنگاران وابسته به سپاه پاسداران).

رئيس مافيای آخوندی که از نزديکان خامنه ای و مورد اعتماد اوست با اذعان به اين که اشرف «به اندازه نصف يکی از کلان شهرهای ما بود که در آن امکانات متعدد رفاهی نيز در نظر گرفته شده بود» اعتراف کرد بستن اشرف و داستان غصب زمينهای کشاورزان به طور کامل ساخته و پرداخته رژيم ايران بوده است. وی گفت «در پيگيريهايمان برای جمع کردن پادگان اشرف به اين نتيجه رسيديم که بسياری از عشاير عراق نيز زمينهای خود را برای توسعه اشرف از دست دادند». غصب زمينهای کشاورزان که از 2009 توسط ايادی آخوندها ابداع شد، بهانه قتل عام فروردين1390توسط نيروهای عراقی بود که 37شهيد و صدها مجروح در ميان مجاهدين بر جای گذاشت.

آخوند مصلحی همچنين تصريح کرد نماينده سازمان ملل همدست رژيم در انهدام سازمان مجاهدين بوده است. وی گفت: «ما الآن هم برای تعيين تکليف منافقين در عراق با آمريکايی ها مجادله داريم؛ اين در حالی است که حتی سازمان ملل هم برای از بين بردن اين گروهک با ما همگام است».
ساکنان اشرف و نمايندگان آنها هم چنان که مقاومت ايران و مدافعان اشرف در سراسر جهان، از اواخر سال2011 که کوبلر به عنوان نماينده ويژه دبيرکل به بغداد رفت، بارها نسبت به دخالت دادن ديکتاتوری دينی در پرونده اشرف و ليبرتی اعتراض و شکايت کردند و خواستار محکوم کردن اين موضوع از سوی ملل متحد شدند.

فالح فياض، مشاور امنيتی مالکی، پس از بازگشت از ايران در 24آوريل 2012 به تلويزيون دولتی العراقيه گفت: «آقای مارتين کوبلر، چه از طريق سفارت ايران يا از کانالهای ارتباطی ديگر با طرف ايرانی مباحثاتی داشته است تا الزامهای اجرای تفاهمی را فراهم کند که بين او و عراق برای بستن قرارگاه اشرف و پايان دادن به حضور سازمان در خاک عراق طی سال جاری مورد تفاهم قرار گرفته است».
طاهر بومدرا، مشاور يونامی درباره اشرف، در روز 23شهريور1391 (13سپتامبر 2012) در يک جلسه استماع در کنگره آمريکا تحت سوگند شهادت داد: «من اين جا در مقابل شما تأييد می کنم که يونامی استقلال ندارد. هر موضوعی که به اشرف مربوط می شود در دفتر نخست وزير و برخی اوقات در سفارت ايران در بغداد تصميم گرفته می شود».

کميته بين المللی در جستجوی عدالت- ISJ- که 4000 پارلمانتر در دوسوی آتلانتيک را نمايندگی می کند به دنبال سفر کوبلر به تهران در اطلاعيه يی در روز 20ارديبهشت91 (9مه 2012) اعلام کرد:
«ديدار آقای کوبلر از تهران درست در روز بعد از جابه جايی پنجمين گروه از ساکنان، بيش از هميشه يکسری سؤال و نگرانی را در بين آزاديخواهان برمی انگيزد. به ويژه آن که او در سفرش به اروپا در ماه فوريه، به طرفهای اروپايی گفت که سفير ايران در عراق جابه جايی مجاهدين از اشرف را به عنوان پيش شرط ديدار او از ايران تعيين کرده است.
کميته ISJ می افزايد: «اظهارات نماينده ويژه دبيرکل ملل متحد در مورد ”نقش سازنده رژيم ايران در عراق» را محکوم می کند و او را از مذاکره با رژيم مستبد بر سر اشرف و ليبرتی بر حذر می دارد».

در روز 16مهر91 (7اکتبر2012) دانايی فر سفير رژيم آخوندی در بغداد و يکی از سرکردگان نيروی تروريستی قدس به تلويزيون العراقيه گفت: «امروز با کوبلر ملاقات داشتم و راجع به موضوعات اشرف در جزييات صحبت کرديم و انتظاراتمان را مطرح کرديم».
در روز 22ارديبهشت 1391 دبيرخانه شورای ملی مقاومت در اطلاعيه يی اعلام کرد: «نمايندگان وزارت اطلاعات رژيم آخوندی، با مارتين کوبلر، در هتل لاله تهران ملاقات کردند و خواستار استرداد گروهی از ساکنان اشرف به رژيم آخوندی شدند». اطلاعيه افزود: «کوبلر همچنين با شماری از عوامل وزارت اطلاعات زير عنوان خانواده ساکنان اشرف ديدار کرده است».
امروز ترديدی نيست که بستن اشرف و بی خانمان سازی ساکنان آن و فرستادن آنها به زندان ليبرتی و قرار دادنشان در معرض موشک و خمپاره، به طور کامل از سوی رژيم ايران هدايت شده است. اقدامی جنايتکارانه که به وضوح نقض کننده بسياری از معاهدات بين المللی است.

از اين رو، مقاومت ايران برای جلوگيری از ادامه اين روند که بدون ترديد به کشتارهای بيشتری منجر خواهد شد، از ملل متحد می خواهد ضمن ارائه يک گزارش شفاف از همه ارتباطات و گفتگوهای کوبلر و ديگر مقامات يونامی و ملل متحد با رژيم ضدبشری حاکم بر ايران، در مورد سرنوشت ساکنان اشرف و ليبرتی، بلادرنگ ادامه اين گونه ارتباطات را ممنوع نمايد. اين لازمه حفاظت از کسانی است که افراد حفاظت شده تحت کنوانسيون چهارم ژنو و به تصريح کميساريای عالی پناهندگان، پناهندگان و پناهجويان و افراد مورد نگرانی هستند.

دبيرخانه شورای ملی مقاومت ايران
8شهريور1392 (30 اوت2013)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر