یکشنبه، شهریور ۰۳، ۱۳۹۲

5:38:55 AM 1392/6/3
سرلشگر عدنان سلو
سرلشگر عدنان سلو
سرلشگر عدنان سلو ژنرال برجسته ارتش آزادی سوريه: حمله شيميايی در حومه دمشق به دستور قاسم سليمانی بود
مصاحبه سرلشگر عدنان سلو ژنرال برجسته ارتش آزادی سوريه با سيمای آزادی:
سرلشگر عدنان سلو ژنرال برجسته ارتش آزادی سوريه رئيس سابق ستاد جنگ شيميايی، در مصاحبه با سيمای آزادی: حمله شيميايی در حومه دمشق به دستور قاسم سليمانی بود

رژيم ايران انفجارها را در عراق راه انداخته و اين انفجارها وگازهای سمی را به سوريه کشانده و اکنون انفجارها را به خاک لبنان و طرابلس کشانده است
من به اين آخوند جنايتکار علی خامنه ای می گويم: از کشتار مردم دنيا دست بردار! از ادامه دادن به کشتار مردم مسلمان و عرب دست بردار!


سرلشگر عدنان سلو:
تشکر می کنم از سيمای آزادی که اين فرصت را در اختيار من گذاشته است.
بکارگيری گازهای سمی عليه مناطق غوطه غربی و شرقی دمشق به دستور قاسم سليمانی جنايتکار از ايران صادر شده است. چرا که اسد فردی مستأصل است که نمی تواند دستوری بدهد و دستورات از طرف قاسم سليمانی صادر می شوند.
گازهای سمی از نوع سارين با به کارگيری 15 موشک که توسط کاتيوشا شليک می شوند و دارای 15 کلاهک شيميايی بودند صورت گرفت.
در روز بيست و يکم در ساعت 3 صبح مناطق را بمباران کردند. در حالی که درجه حرارت هوا 22درجه تا 23 درجه سانتی گراد بود و در شرايط جوی مناسب برای به کارگيری گازهای سمی، بمباران صورت گرفت.
اين موشکها از منطقه جبل قاسيون و فرودگاه نظامی المزه و دروازه قابون و از مرکز تحقيقات علمی در برزه به سمت مناطق غوطه غربی و شرقی شليک شده اند.
و مناطق المعضميه، عين ترما، عربين، زملکا، حرستا و دوما را هدف قرار دادند.
بمباران به صورت غافلگيرانه مردم بی گناه، از کودکان و افراد مسن و زنان را در حالی که همه در خواب بودند، هدف قرار دادند.
اين رژيم نفرت انگيز ايران است، دشمن جنايتکار ما رژيم جنايتکار ايران است که اين کشتارهای وحشيانه را با به کارگيری گاز سارين مرتکب شده است
عوارض گاز سارين از قبل مشخص شده اند. عوارض به کارگيری اين گاز بر روی انسانهای بی گناه عبارت است از: کوچک شدن مردمک چشمها که به اندازه يک پين می شود و عوارض قلبی و شدت يافتن ضربان قلب و رعشه و فلج شدن سيستم اعصاب و ريه ها و اختلال در تنفس ريه ها، زيرا اين گاز سارين گاز بسيار خطرناکی است که خيلی زود اثر می گذارد و خيلی سريع آثار به کارگيری آن از بين می رود.
زيرا اثر آن بعد از نيم ساعت در درجه حرارت 35 درجه از بين می رود بعد از نيم ساعت اثری از آن باقی نمی ماند به همين دليل رژيم جنايتکار اين نوع گاز را به کار برده است تا مدرکی در دست کميته های تحقيق بين المللی قرار نگيرد..
اين رژيم جنايتکار می خواهد تمام سوريه را نابود کند تا بشار اسد در همکاری با رژيم آخوندی ايران در رأس حاکميت باقی بماند جنايتکارانی که مردم سوريه را اين مردم شريف را با انواع بمبها هدف قرار می دهند.
اکنون منطقه غوطه با هزاران جسد و مجروح پر شده است و هر لحظه بر تعداد مجروحان و شهدا افزوده می شود به دليل به کارگيری اين گازهای سمی در غوطه غربی و شرقی دمشق.
به همه مردم جهان می گوئيم: به ياری مردم سوريه بشتابيد و اين مردم سزاوار اين هستند که به آنها کمک شود و مردم بی گناهی هستند. و به رژيم آخوندی می گوييم دخالت در امور کشورها کافی است! رژيم ايران از کشورهای دنيا چه می خواهد؟ از سوريه چه می خواهد؟ از لبنان چه می خواهد؟ از عراق چه می خواهد؟ اين رژيم در بين آنها تشتت و تفرقه ايجاد کرده و رگ و ريشه اين کشورها را تکه پاره کرده است.
در اين کشورها که کشورهای امنی بودند هيچ ثباتی باقی نگذاشته است
انفجارها را در عراق راه انداخته است و اين انفجارها را به سوريه کشانده و گازهای سمی را، اکنون انفجارها را به خاک لبنان کشانده است. در جنوب لبنان و همين امروز در طرابلس.
من به اين آخوند جنايتکار علی خامنه ای می گويم: از کشتار مردم دنيا دست بکش. از ادامه دادن به کشتار مردم مسلمان و عرب دست بکش. بله اين عملکرد رژيم آخوندی در سوريه است.
اين ادعای دشمن نفرت انگيز است که ادعا می کند اپوزيسيون سوريه مواد سمی به کار برده است اپوزيسيون سوريه چنين امکانی ندارد و اين موشکها از جبل قاسيون با کاتيوشا شليک شده است جايی که موشکها از آن شليک شد ا ز قلب نيروهای رژيم [اسد] بوده است
رژيم ايران يک رژيم دروغگو است و ادعاهای او باطل است و هيچ اعتباری ندارد زيرا تمام دنيا می دانند که موشکها از مراکز تمرکز نيروهای رژيم شليک شده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر