چهارشنبه، مرداد ۲۲، ۱۳۹۳

پلمپ 5 کارخانه لبنی که از روغن پالم استفاده میکردند



رئیس سازمان ملی استاندارد از پلمپ 5 کارخانه متخلف تولید لبنیات که از روغن پالم استفاده می کردند، خبر داد و گفت: مردم نگران نباشند، زیرا سازمان استاندارد با متخلفان برخورد کرده و روغن‌های موجود را جمع‌آوری کرده است.

پیروزبخت در گفتگو با مهر در مورد برخورد با کارخانجات تولید لبنیات که از روغن پالم استفاده می کنند، گفت: مردم نگران نباشند، زیرا سازمان استاندارد با متخلفان در این زمینه برخورد کرده است و بازرسانی را برای بررسی وجود و استفاده از روغن پالم در کارخانجات ارسال کرده ایم.

رئیس سازمان ملی استاندارد با اعلام اینکه این موضوع کنترل شده است، از جمع آوری روغن های موجود توسط سازمان استاندارد و وزارت بهداشت خبرداد و افزود: 5 کارخانه متخلف لبنی مورد شناسایی قرار گرفته اند.

وی گفت: در روزهای اخیر هجمه ای به بازار و واحدهای تولید لبنیات وارد شد و تعداد زیادی از تولیدات لبنی مورد آزمایش قرار گرفت و مشکل زیادی مشاهده نشد و استفاده از روغن پالم در لبنیات چندان زیاد نیست.

وی با اشاره به اینکه در لبنیات پرچرب با مواردی از تخلف مواجه شدیم و با آنها برخورد شد، اما در شیر مشکل خاصی دیده نشده است، تصریح کرد: این در حالی است که سازمان استاندارد و وزارت بهداشت کارخانه های متخلف را به مراجع قضایی معرفی کرده اند.

پیروزبخت در مورد اعلام اسامی تولیدکنندگان لبنی متخلف گفت: هر زمان اسامی آنها را به مراجع قضایی اعلام کنیم، به طور حتم به رسانه ها نیز اعلام خواهیم کرد.
[تاريخ مطلب: بيست و دوم امرداد ۱۳۹۳ برابر با سيزدهم اوت ۲۰۱۴]پیک ایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر