چهارشنبه، مرداد ۲۲، ۱۳۹۳

واشنگتن‌پست: سیاست اوباما در قبال ملاها فاجعه است

چهارشنبه، 22 مرداد ماه 1393 = 13-08 2014


روزنامه «واشنگتن‌پست» در مطلبی، سیاست‌های اوباما در قبال جمهوری اسلامی را فاجعه‌بار توصیف کرده و نوشته است که رژیم تهران توانست با استفاده از رویکردهای باراک اوباما مدت‌ها تحریم‌ها را ثابت نگه دارد.

به گزارش فارس، روزنامه «واشنگتن‌پست» در مطلبی به قلم «جنیفر رابین» که عموما یادداشت‌هایی در راستای سیاست‌های جمهوری‌خواهان منتشر می‌کند، سیاست‌های اوباما در قبال رژیم ایران را فاجعه ‌بار خواند.

در بخشی از این مطلب آمده است: «ببینید که رژیم ایران از زمانی که اوباما روی کار آمده، چه چیزهایی به دست آورده است. آن‌ها با متقاعد کردن تیم اوباما-کلینتون به اینکه «تعامل» ایده خوبی است، سال‌ها تحریم‌ها را در پایین‌ترین میزان نگه داشتند.»
نویسنده این مطلب با برشمردن اتهاماتی علیه رژیم ایران و بیان اینکه «تهران اکنون از هر زمان به ظرفیت تسلیحات هسته‌ای نزدیک‌تر است»، نوشته است: «رژیم ایران...دولت (آمریکا) را به سمتی برد که هم «تاریخ انقضا» (در توافق هسته‌ای) را بپذیرد و هم در توافق موقت به حق رژیم ایران برای غنی‌سازی اشاره کند.»
رابین در یادداشت خود نوشته است که تمام اقداماتی که در دولت اوباما برای محدود کردن رژیم ایران انجام گرفته، بی‌نتیجه باقی مانده است.
نویسنده در پایان این یادداشت با اشاره به تلاش «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه سابق آمریکا برای فاصله گرفتن از سیاست‌های اوباما، خاطر نشان کرده که وی نیز همراه با اوباما در آنچه که اکنون آمریکا با آن روبروست، مقصر است.
 
ایران پرس نیوز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر