دوشنبه، مهر ۰۷، ۱۳۹۳



روزنامه فرانسوي ژورنال دو ديمانش در روز شنبه 5 مهر 93 با آقاي افشين علوي عضو كميسيون خارجي شوراي ملي مقاومت ايران مصاحبه كرد.  آقاي افشين علوي در اين مصاحبه در پاسخ به اين سئوال كه: امروز برنامه شوراي ملي مقاومت در رابطه با وقايع بين المللي در رابطه با لطف كردن به ايران در صورتيكه ايران در مبارزه عليه داعش و سوريه درگير شود چيست؟ گفت:

كساني كه ميخواهند رژيم ايران را به ائتلاف عليه داعش و بربريت آن دعوت كنند يك اشتباه كشنده مرتكب ميشوند. رژيم ملاها يكي از توليد كننده هاي داعش ميباشد و نمي تواند يك حذف كننده آن باشد.
ورود شبه نظاميان تحت فرمان تهران، كه به همان اندازه داعش بي رحم هستند، تنها جنگ مذهبي را دامن خواهد زد. بايد هر طور شده ايران ملاها را از صحنه عراق و سوريه كنار زد. ما تلاشهاي خودمان را بكار خواهيم بست كه مانع از افتادن جامعه بين المللي در تله اي كه ملاها تدارك ديده اند بشويم.
ايالات متحده بارها در اين ورطه افتاده است وقتي كه رژيم ايران را در قدرت در بغداد سهيم نمود. اين اشتباه بزرگ ريشه بخشي از مسائل كنوني است.
جهان بايد بداند كه رژيم ايران از درون تضعيف شده است و در بن بست مذاكرات بر سر هسته اي دست و پا ميزند. منافعش حكم ميكند كه به هرج و مرج دامن بزند.
عدالت، حق مشروع مقاومت ما در مقابل ديكتاتوري و بربريت را به رسميت شناخته است. براي مبارزه با بنيادگرايي، جهان نياز به متحد شدن با آنتي تز آن كه اسلام حامل پيام برادري، آزادي و عطوفت و عدالت را ترويج ميكند دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر